Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: خبرنگارانی که از سهیمه طرح ترافیک استفاده نمی‌کنند، می‌توانند از کارت‌ بلیط رایگان یک ساله استفاده کنند.

رئیس کمیسیون حمل‌ و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در خصوص سازوکار واگذاری این نوع کارت‌ها به خبرنگاران متقاضی، گفت: رسانه‌ها باید برای خبرنگاران متقاضی یک معرفی‌نامه اشتغال به کار صادر کنند و خبرنگاران نیز به صورت حضوری به معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران مراجعه کنند و این معاونت نسبت به درخواست و ارائه کارت‌ بلیط رایگان یک‌ ساله برای آن‌ها اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیخانی با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند با دریافت این کارت یک سال تمام به صورت رایگان از خدمات اتوبوس و مترو استفاده کنند، گفت: هیچگونه محدودیتی در دفعات استفاده از این کارت وجود ندارد و برخلاف ثبت‌نام طرح ترافیک، نحوه دریافت این کارت اینترنتی نیست و متقاضیان باید مراجعه حضوری داشته باشند.

انتهای پیام/

اعلام نحوه دریافت کارت‌ بلیت رایگان یک ساله ویژه خبرنگاران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهرجو فرخی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بر اساس کارت هوشمند صادره برای ناوگان، یکهزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت کردند.

وی بیان داشت: در حوزه حمل و نقل کالا یکهزار و ۹۹۷ راننده برای دریافت کارت هوشمند اقدام کردند.

فرخی تصریح کرد: یک میلیون و ۴۷۳ هزار تن کالا در سال گذشته، از این استان به مناطق مختلف کشور جابجا شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای جابه جا شده را شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و محصولات کشاورزی عنوان کرد.

کد خبر 6092988

دیگر خبرها

  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • واگذاری زمین رایگان به ۱۳۰ خانوار دلفانی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس