Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با انتقاد از صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور درباره دستگاه‌های نظارتی، اظهار کرد: متاسفانه رئیس‌جمهور اخیرا در سخنان خود مواضع خوبی نسبت به مسئولان دستگاه‌های نظارتی کشور اتخاذ نکرد.

وی با تاکید بر اینکه حمله کردن به دستگاه‌های نظارتی منصفانه نیست، ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی وظایف‌شان را به خوبی انجام می‌دهند و در چارچوب قوانین و مقررات فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی مسئول اجرا نیستند، تصریح کرد: در این باره می‌توان به گزارش کمیته تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها اشاره کرد که در مجلس پیگیری و به نهادهای ذیربط ارائه شد و دیگر دست آنان است که اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران

رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از ساخت و ساز و کور کردن نمای بصری بوستان‌ها انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی پیرهادی در دویست و سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی تهران در قالب تذکری با اشاره به بازدیدش از محدوده بلوار کشاورز و بوستان لاله گفت: در دهه‌های مختلف ساخت و سازهایی در فضای بصری بوستان‌ها انجام شده که این فضا را دچار آسیب کرده است.

وی افزود: از جمله این ساخت و سازها می‌توان به بوستان اندیشه اشاره کرد که ساختمان شهرداری منطقه ۷ در آنجا ساخته شد و بخش مهمی از این بوستان را دچار آسیب کرد. در حقیقت نمای این بوستان با این ساخت و ساز از بین رفت. در همان موقع اعلام کردیم که اگر می‌خواهند این کار نامناسب را انجام دهند در کنجی از پارک انجام شود نه در نمای بوستان.

وی ادامه داد: در ابتدای بلوار کشاورز در تقاطع با خیابان حجاب یک حصار کارگاهی ایجاد شده که سالیان سال است که وجود دارد. کمی جلوتر جنب ایستگاه آتش‌نشانی حصار کارگاهی دیگری ایجاد شده که اعلام کردند مشغول ساخت بخش‌های خدماتی برای بوستان هستند و پس از آن نیز بازارچه‌ای قرار گرفته که همگی فضای بصری بوستان لاله را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

پیرهادی تاکید کرد: هرگونه ساخت و سازی اگر بخواهد انجام شود باید در کمیسیون ماده ۷ مجوز بگیرد. بی‌تردید نباید نمای بوستان‌ها را کور کنیم. حتی اگر سرویس بهداشتی باشد نباید در جلوی نمای بوستان ساخته شود. همین موضوع باید برای ایستگاه مترو و... نیز رعایت شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا