Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، امکان معرفی عوامل کاروان‌های حج تمتع 97 در سامانه جامع کارگزاران و در صفحه شخصی هر یک از مدیران کاروان‌ها از 18 فروردین‌ماه فراهم و شرح وظایف مدیران و عوامل کاروان‌های حج تمتع امسال، 22 فروردین از سوی ریاست سازمان حج و زیارت ابلاغ شد.

بر این اساس، مدیران کاروان‌ها باید با اطلاع از شرایط و ضوابط آن، عوامل را انتخاب کرده تا روند اجرایی حج تمتع و توجه به انجام فعالیت‌ها به خوبی پیش رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اطلاعیه سازمان حج و زیارت، مدیران کاروان‌های حج تمتع باید معاون و عوامل کاروان را تنها از لیست افراد واجد شرایط انتخاب کنند.

از آن جایی که تأخیر در معرفی عوامل، باعث اختلال در دوره‌های آموزشی و سایر امور مرتبط می‌شود، مدیران کاروان‌ها حداکثر تا جمعه 7 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب عوامل باقیمانده خود از بین واجدین شرایط اقدام کرده و به ثبت آن در سامانه جامع کارگزاران بپردازند؛ در غیر این صورت برای مدیران کاروان‌ها امتیاز منفی لحاظ خواهد شد.

503

معرفی عوامل کاروان‌های حج تمتع 97 سازمان حج و زیارت ریاست سازمان حج و زیارت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: شهرستان اصفهان با ۷ هزار و ۲۴۰ نفر زائر حج عمره بیت الله الحرام بیشترین تعداد زائران را در استان اصفهان به خود اختصاص داده است که در قالب ۲۶ کاروان با ۳۲ پرواز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مدینه منوره و مکه مکرمه اعزام خواهند شد.


حجت‌الاسلام حسین اژدری افزود: بنابر آمار اعلام شده زائران استان اصفهان، ۹ درصد از زائرین کل کشور را به خود اختصاص داده‌اند.


وی گفت: کنگره حج در روز ۱۴ اردیبهشت، با حضور ۶۵۰۰ زائرن در سالن ۲۵ آبان مجموعه نقش جهان و کنگره دیگری هم در شهرستان نجف‌آباد به صورت جداگانه برگزار می‌شود.


مدیر حج و زیارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: زائران حج عمره در قالب ۳ کاروان، در ۱۱ اردیبهشت به بیت‌الله الحرام مشرف می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد