Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:49:53 GMT

هاینکس: مستحق باخت نبودیم/ رئال آسیب پذیر است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۸۱۷۰

هاینکس: مستحق باخت نبودیم/ رئال آسیب پذیر است

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، بایرن مونیخ میزبان رئال مادرید بود که در نهایت 2-1 شکست خورد.
یوپ هاینکس پس از این بازی گفت: " مسابقه امشب نشان داد که رئال مادرید آسیب پذیر است و می تواند آسیب ببیند.ما نشان دادیم که می توانیم به آنها ضربه بزنیم، بنابراین از این بازی امید کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگز نباید تسلیم شوید، هرگز تسلیم نشوید. شما باید دربازی برگشت هم بازی کنید و سعی کنید برنده شوید، و این چیزی است که ما انجام خواهیم داد. "


سرمربی بایرن مونیخ درباره فرصت سوزی فرانک ریبری پس از گل اول گفت: "اگر او آن گل را به ثمر رساند، ممکن بود این مسابقه را ما ببریم ."

هاینکس افزود: "این پیروزی 2-1 یک هدیه برای رئال بود،شما اغلب در لیگ قهرمانان چنین بازی مشاهده نمی کنید، جایی که فرصت های زیادی دارید و شما از آنها استفاده نمی کنید. اغلب چنین چیزی اصلا اتفاق نمی افتد. مادرید هم چنین معمولا فرصت زیادی به تیمی نمی دهد، اما ما توانستیم از آنها استفاده کنیم. ما از شانس های گلزنی خود بهره نگرفتیم و آنها موثرتر بودند. این دو چیز دست به دست هم دادند تا ما هدیه را تقدیم رئال کنیم."


سرمربی باواریایی ها افزود:"هر کسی که مرا می شناسد می داند که چه فکر می کنم و بازیکنانم همین طور فکر می کنند .ما در بازی برگشت برای جبران شکست بازی رفت تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
"ما امشب دیدیم که می توانیم فرصت هایی را مقابل آنها ایجاد کنیم و وظیفه ما این است که هفته آینده هم این کار را انجام دهیم. دو بازی وجود دارد و نتیجه بازی از دل این دو مسابقه بیرون می آید . رئال اکنون بر ما برتری دارد ولی ما مستحق شکست در این مسابقه نبودیم، بنابراین من به هفته آینده خوشبین هستم. "

انتهای پیام/


اظهارات هاینکس پس از شکست برابر رئال

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه 4-2 شکست خورد. بارسا علیرغم از دست دادن رتبه دوم، با این نتیجه قهرمانی زودهنگام رئال مادرید را مسجل کرد.

ژاوی هرناندز پس از شکست تیمش گفت:"توضیحی برای این شکست ندارم. ما روی مسابقه مسلط بودیم و آن را کنترل کرده بودیم. نتوانستیم گل سوم را بزنیم و سپس سه گل خوردیم."

ناراحتی از شکست؟

واقعاً مایه شرمساری است. ما خیلی خوب بازی می‌کردیم. در این مسابقه فقدان رقابت و بلوغ و همینطور خطاهای فردی را دیدیم که نباید در این سطح اتفاق بیفتد.

گفتگو با سرمربی حریف؟

میشل به من گفت که نمی‌توانست باور کند چطور در این بازی برنده شدند. باید این فصل را فراموش کنیم و فصل بعد دوباره تلاش کنیم.

گل‌های حریف؟

آن‌ها به خاطر اشتباهات ما در عرض دو دقیقه دو گل به ثمر رساندند. فصل گذشته اشتباهات فردی را کم کردیم اما در این فصل آن‌ها را دو برابر کردیم! امیدواریم 12 امتیاز باقیمانده را کسب کنیم.

ذهنیت تیم؟

ما در مورد ذهنیت تیم زیاد صحبت می‌کنیم تا سعی کنیم از این نوع اشتباهات اجتناب کنیم، اما این اشتباهات همچنان اتفاق می‌افتد. باید خیلی تغییر کنیم تا بتوانیم در فصل آینده دوباره رقابت کنیم. در هر وضعیت نامطلوبی، ما از نظر روانی دچار فروپاشی می‌شویم. این مسئله مربوط به بلوغ است.

واکنش شما به نتیجه؟

ما مسابقه‌ای را که کنترل کرده بودیم، باختیم. امروز آرام ماندن بسیار سخت است. بسیار ناراحت و عصبانی‌ام. 60 دقیقه اول خوب بودیم. واقعاً مایه شرمساری است. ما امروز دو روی یک سکه را زندگی کردیم. بازی درخشان تا دقیقه 60. بعد از دقیقه 60 هم مانند تمام فصل، اتفاقات قدیمی تکرار شد.

دیگر خبرها

  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا