Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:17:27 GMT

استقلال به دنبال دومین برد در نقش جهان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۸۵۷۲

استقلال به دنبال دومین برد در نقش جهان

شاگردان شفر تلاش می‌کنند تا دومین برد خود در ورزشگاه نقش جهان را کسب کند.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در آخرین دیدار لیگ برتری خود میزبان استقلال است. 


این مسابقه دهمین نبردی است که دو تیم در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌کنند.


در ۹ مسابقه قبلی برتری آماری به نفع زردپوشان است و استقلالی ها تنها یک مرتبه موفق شدند سپاهان را در ورزشگاه خانگی خودش یعنی نقش جهان اصفهان شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آخرین مسابقه دو تیم در این ورزشگاه سال گذشته با تساوی یک بر یک به پایان رسید و حالا دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر قرار می‌گیرد که از نظر جدولی وضعیت بسیار متفاوتی دارند.


سپاهانی‌ها در این دیدار به دنبال اعاده حیثیت از خود هستند اما استقلال همچنان به دنبال ارتقاء جایگاه خود در جدول است و تلاش می‌کند تا امسال نیز مانند فصل گذشته به رده دوم دست پیدا کند.


تیم شفر نیز خارج از خانه هیچگاه صلابت بازی‌های خانگی را نداشته است. هرچند این تیم در مسابقات خارج از خانه خود تنها یک شکست را متحمل شده اما تساوی های پرتعداد نشان می‌دهد که آبی‌ها در آزادی و خارج از خانه رویکرد متفاوتی دارد.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، استقلال ملاثانی که در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به دلیل باز نشدن درهای ورزشگاه غدیر اهواز از سوی باشگاه استقلال خوزستان نتوانست از فجرسپاسی شیراز میزبانی کند، ورزشگاه خود را برای میزبانی از سپاهان در جام حذفی مشخص کرد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان دیدار تیمش است به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: سازمان لیگ به ما اعلام کرد باید امروز ورزشگاه را مشخص کنید. رفتیم نزد مسئولان نفت مسجدسلیمان و با خواهش و تمنا توانستیم این ورزشگاه را برای میزبانی از سپاهان معرفی کنیم. در اهواز و آبادان به ما ورزشگاه ندادند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی