Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@18:25:34 GMT

سفر یک روزه معاون وزیر فرهنگ اسلواکی به اصفهان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۵۸۹۹۵

سفر یک روزه معاون وزیر فرهنگ اسلواکی به اصفهان

خبرگزاری شبستان: کونراد ریگو معاون وزیر فرهنگ اسلواکی و مسئولان این وزارتخانه به همراه سفیر و برخی دیپلمات های سفارتخانه این کشور در تهران به اصفهان سفر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، معاون وزیر فرهنگ اسلواکی در ابتدای سفر به اصفهان با مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فریدون اللهیاری در دیدار با معاون وزیر فرهنگ اسلواکی و هیات همراه با خیر مقدم به حاضران گفت: خوشحال هستیم که زمینه ارتباط با کشور اسلواکی و همکاری مشترک فرهنگی و گردشگری با این کشور برای ما فراهم شود.

 

کونراد ریگو معاون وزیر فرهنگ اسلواکی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از این سفر اظهار امیدواری کرد این دیدار زمینه مشترک همکاری دو جانبه را فراهم آورد.

 

معاون وزیر فرهنگ اسلواکی همچنین در ادامه از اماکن تاریخی این شهر از جمله میدان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) ، امارت عالی قاپو، کاخ چهلستون، پل‌ های تاریخی خواجو و سی و سه پل و موزه هنرستان هنرهای زیبای اصفهان بازدید کردند.

 

ریگو در ادامه با امیر کریمی دستیار ویژه استاندار اصفهان دیدار و بر گسترش روابط دو جانبه تاکید کرد.

 

بازدید از مجموعه سیتی سنتر اصفهان(قلب شهر) و دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر فرهنگ اسلواکی و هیئت همراه به اصفهان بود.

 

حجت الاسلام انصاری در این دیدار با بیان اینکه اصفهان پایتخت فرهنگ؛ تمدن ایران اسلامی است؛ گفت: شما امروز تنها بخش کمی از زیبایی و هنر اصفهان را مشاهده کردید چرا که این شهر و استان جاذبه های میراثی و تمدنی فراوانی دارد.

 

ریگو نیز در این دیدار گفت: ما برای استحکام روابط دو کشور به ایران سفر کردیم و به بهانه بیست و پنجمین سالگرد روابط دیپلماتیک اسلواکی این سفر به ایران انجام شد.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات بین المللی قرآن مجلس قرآن کریم دولت قرآن حسن روحانی آذربایجان شرقی یک کتاب یک امت مساجد مصلی روابط فرهنگی ایران و اسلواکی حجت الاسلام محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان حجت الاسلام محمدعلی انصاری اسلواکی الله یاری کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعبداللهیان ضمن تبریک انتصاب وزیر امور خارجه جدید سودان، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به برقراری بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم.

امیرعبداللهیان همچنین تاکید کرد: دشمنان سودان جایگاه مهم این کشور را می‌دانند و سال‌ها برای تجزیه سودان تلاش کردند و اکنون آتش جنگ داخلی را به دامن این کشور انداخته‌اند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت آرامش و ثبات به سودان باشیم.

وزیر امور خارجه جدید سودان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مواضع اصولی ایران در حمایت از سودان، بر سابقه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور و اهتمام کشورش به روابطی راسخ و ممتد با ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در بهترین سطح گسترش یابد.

حسین عوض همچنین آخرین تحولات و اوضاع این کشور و بروز ناامنی و بی ثباتی توسط شبه نظامیان با دخالت ک حمایت برخی دولت‌های خارجی و غربی را برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز با سامح شکری وزیر خارجه مصر، رنتو مارسودی وزیر خارجه اندونزی، فیصل بن فرحان وزیر خارجه پادشاهی عربستان سعودی، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه و محمد حسن محمود وزیر خارجه بنکلادش دیدار کرد.

رایزنی‌های امروز امیرعبداللهیان با همتایان مصری و سعودی بیش از دو ساعت به طول انجامید.

رئیس دستگاه دیپلماسی در خصوص جزئیات سفر خود به گامبیا و شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی نوشت: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است.

کد خبر 6096734

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • وزیر فرهنگ: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود