Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم کاظمی مومن سرائی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس گفت: ارزیابی ساختمان های دولتی در قالب برنامه ارزیابی عملکرد سالانه دستگاههای دولتی موسوم به طرح شهید رجایی ،اعطای نشان دسترس پذیری به اماکن عمومی و تجاری و تصویب لگوی ستاد مناسب سازی کشور از اقدامات جاری و در دست اقدام دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشوردر سال جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور در برنامه ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی دولتی که سالانه تحت عنوان جشنواره شهید رجایی صورت می گیرد شاخص دسترس پذیری دستگاهها برای عامه مردم از جمله معلولان و جانبازان تعیین شد.

کاظمی گفت: در حال حاضر کارشناسان دبیرخانه در سراسر کشور مشغول ارزیابی دستگاهها هستند. همچنین در نظر داریم به اماکن عمومی و تجاری در سراسر کشور که قابلیت دسترس پذیری برای معلولان و جانبازان را دارا هستند نشان اعطا شود که با نصب آن برای عموم ،امکان استفاده و تردد معلولان را مشخص شود.

رئیس دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور افزود: با اقداماتی که در سال گذشته در خصوص تعیین لگوی ستاد مناسب سازی صورت پذیرفت پس از فراخوان لگوهای پیشنهادی و داوری آنها توسط خانه طراحان و اخذ مجوز از اداره مربوطه در وزارت فرهنگ، لگوی ستاد مناسب سازی جهت انجام مکاتبات تعیین و تصویب شد تا از این پس تمام مکاتبات مربوطه با لگوی مخصوص ستاد صورت پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  زهرا آب سوران بیان کرد: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایش طی روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت خواهند پرداخت.   آب سوران ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی سازی و مردم سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه‌ی ماست» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات