Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، مدیران کاروان‌های حج ۹۷ باید تا هفتم اردیبهشت‌ماه معاون و عوامل کاروان را بر اساس ضوابط و شرایط اعلام شده، انتخاب کنند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امکان معرفی عوامل کاروان‌های حج تمتع ۹۷ در سامانه جامع کارگزاران و در صفحه شخصی هر یک از مدیران کاروان‌ها از ۱۸ فروردین‌ماه فراهم و شرح وظایف مدیران و عوامل کاروان‌های حج تمتع امسال، ۲۲ فروردین از سوی ریاست سازمان حج و زیارت ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، مدیران کاروان‌ها باید با اطلاع از شرایط و ضوابط آن، عوامل را انتخاب کرده تا روند اجرایی حج تمتع و توجه به انجام فعالیت‌ها به خوبی پیش رود.

با توجه به اطلاعیه سازمان حج و زیارت، مدیران کاروان‌های حج تمتع باید معاون و عوامل کاروان را تنها از لیست افراد واجد شرایط انتخاب کنند.

از آن جایی که تأخیر در معرفی عوامل، باعث اختلال در دوره‌های آموزشی و سایر امور مرتبط می‌شود، مدیران کاروان‌ها حداکثر تا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب عوامل باقیمانده خود از بین واجدین شرایط اقدام کرده و به ثبت آن در سامانه جامع کارگزاران بپردازند؛ در غیر این صورت برای مدیران کاروان‌ها امتیاز منفی لحاظ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۵۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان وقت روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به کزارش میزان، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند؛ بنابراین داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد