Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:26:33 GMT

رسانه ها حمایت از کالای ایرانی را فرهنگسازی کنند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۰۱۵۱

رسانه ها حمایت از کالای ایرانی را فرهنگسازی کنند

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه رسانه ها قطعه تبلیغ و ترویج پازل حمایت از کالای ایرانی هستند، گفت: اصحاب رسانه با قلم زنی هوشمندانه حمایت از کالای ایرانی را فرهنگسازی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز(6 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران بیان داشت: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که تنها راهی که می توانند ملت ایران را زمین گیر کنند در حوزه اقتصاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به چرایی نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و افزود: نگاه به بیرون و از بین بردن انگیزه خودباوری در بین مردم ایران به ترفند دشمن تبدیل شده است.

 

فرمانده سپاه سلمان استان با بیان اینکه دشمنان نامید کردن و ناکارآمدی توانمندی های ملت ایران را هدفگذاری کرده اند، یادآور شد: دشمنان می خواهند با فشار اقتصادی ملت ایران را نامید کنند تا آنان از آرمان و ارزش های انقلاب عقب نشینی کنند.  

 

معروفی با بیان این مطلب که تنها کشوری که در مقابل استکبار جهانی ایستاد و شاخ آن را شکست ایران بود ، تاکید کرد: استکبار جهانی و متحدانش از آنجایی که در براندازی و مهار انقلاب اسلامی نتیجه نگرفتند و به سمت بی ثباتی ایران با فشار اقتصادی رفته اند.

 

وی افزود: نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری شعار نیست بلکه حکم، فرمان و یک فتوای رهبری است و باید ما به آن جامع عمل بپوشانیم.   

 

فرمانده سپاه سلمان استان اعلام کرد: ظرفیت های خوبی در بخش مرکبات، شیلات و صنایع دستی در استان داریم که اگر در بالفعل کردن آنها همه پای کار بیایند قطعا شاهد شکوفایی اشتغال در استان خواهیم بود.

 

سردار معروفی رسانه ها امید را به جامعه تزریق می دهند، گفت: رسانه ها با تبلیغ و ترویج بهترین جهت دهی در حمایت از کالای ایرانی می دهند.

 

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن قرآن کریم قرآن آذربایجان شرقی دکترین مهدویت همایش دکترین مهدویت دریاچه ارومیه نشست خبری دکترین حمایت از کالای ایرانی فرمانده سپاه سلمان رسانه ها کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم