Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@15:21:07 GMT

ارتش سوریه چند منطقه در جنوب دمشق را آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۰۶۸۷

ارتش سوریه چند منطقه در جنوب دمشق را آزاد کرد

دمشق- ایرنا- ارتش سوریه در ادامه پیشروی های اخیر در جنوب دمشق امروز (پنجشنبه) نیز چند نقطه جدید در منطقه حجرالاسود را آزاد کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از منابع میدانی ، ارتش سوریه با همراهی نیروهای جبهه مقاومت با پیشروی در منطقه حجر الاسود، شبکه تونل های متعلق به تروریست ها و مجموعه ساختمان های منطقه المعامل را در جنوب دمشق آزاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حملات هوایی و زمینی ارتش سوریه و محور مقاومت به مواضع گروه های تروریستی داعش و جبهه تحریرالشام (جبهه النصره) در حجرالاسود و اردوگاه یرموک در جنوب پایتخت این کشور همچنان با شدت ادامه دارد.
حملات ارتش سوریه و جبهه مقاومت پس از بی نتیجه ماندن مذاکرات برای خروج گروه های تروریستی از منطقه حجر الاسود و اردوگاه یرموک در جنوب دمشق از 9 روز قبل آغاز شد.
اردوگاه یرموک و منطقه حجر الاسود اکنون به طور کامل در محاصره ارتش سوریه و نیروهای جبهه مقاومت قرار دارد.
حمله ارتش سوریه و جبهه مقاومت به مواضع گروه تروریستی داعش در پنج روز گذشته، به آزادسازی محله 'الزین' حدفاصل دو شهرک یلدا و الحجر الاسود در استان ریف دمشق منجر شد.
پس از اخراج تروریست ها از غوطه شرقی، ارتش سوریه این فرصت را پیدا کرد تا کار تروریست های حاضر در جنوب پایتخت در غوطه غربی را نیز یکسره کند.
شبد**خاورم**8005 **1010

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سوريه ارتش جنوب دمشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته

وزارت دفاع ترکیه از کشتن ۴۳ تروریست طی هفته جاری در عملیات‌های داخل این کشور، شمال سوریه و شمال عراق خبر داد.

براساس گزارش آناتولی، این در یک نشست خبری توسط زکی آق‌ترک، مشاور روابط عمومی و رسانه‌ای وزارت دفاع، روز پنجشنبه ارائه شد.

آق‌ترک گفت: تعداد تروریست‌هایی که از ابتدای امسال در شمال عراق و سوریه کشته شده‌اند به ۸۴۵ تروریست رسیده است.

وی همچنین از دستگیری ۳۶۴ نفر از جمله ۹ تروریست در تلاش برای نفوذ غیرقانونی به ترکیه خبر داد.

منابعی در این وزارتخانه اعلام کردند که نیرو‌های گارد مرزی عراق پایگاه‌هایی را در نزدیکی مناطق عملیاتی ترکیه برای جلوگیری از فعالیت‌های سازمان تروریستی پ. ک. ک ایجاد کرده‌اند.

این منابع ترکیه‌ای اعلام کردند: این فعالیت‌ها با هماهنگی ما در حال انجام است و تلاش‌ها با هماهنگی عراق و کشورمان برای جلوگیری از فعالیت‌های تروریستی پ. ک. ک، تامین امنیت مرز‌ها و حفاظت از جان غیرنظامیان عراقی ساکن در منطقه ادامه خواهد داشت.

این منابع همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر سفر اسامه عسکر رئیس ستاد ارتش مصر به ترکیه، تأیید کردند که این سفر دوره جدیدی از نظر توسعه روابط نظامی و همکاری در حوزه صنایع دفاعی است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند