Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@10:12:21 GMT

شناسایی ۳۱ مفسد اقتصادی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۰۹۳۴

به گزارش وانانیوز، 

به گزارش ایسنا، امیر خجسته در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان، با بیان این‌که «اقدامات مجمع نمایندگان استان در نتیجه وحدت، همدلی و اتحاد نمایندگان است»، اظهار کرد: باوجود تحربم ها و گرانی دلار، بودجه کشور به خوبی برنامه ریزی شده و چنانچه مدیران پیگیر باشند نتیجه خواهند گرفت. ۸۵ درصد بودجه ها در سطح ملی و ۱۵ درصد در سطح استان ها اختصاص می باید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رویداد پیش رو تحت عنوان رویداد همدان ۲۰۱۸ خاطرنشان کرد: این رویداد ایجاد بسترهای گردشگری در استان همدان را به سرعت به سمت توسعه پایدار هدایت می‌کند.

وی با اشاره به این‌که همدان در سطح بین‌المللی درخشش خود را خواهد داشت، بیان کرد: تبلیغات همدان برای این رویداد بسیار پررنگتر از تبریز است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به برگزاری پروازهای تهران- همدان و بین‌المللی بودن فرودگاه همدان، ادامه داد: با راه‌اندازی راه‌آهن در همدان، انقلاب ریلی در این استان رخ داده است. ۱۵۰۰ میلیارد سرمایه مردم در استان سرگردان است و نمی دانند این سرمایه را کجا سرمایه‌گذاری کنند.

وی افزود: ناکارآمدی برخی از مدیران باعث ایجاد تنش در جامعه شده و موجب شده که مردم نسبت به نظام و رهبری بدبین شوند. بانک مرکزی اعلام کرده که با موسسات غیرمجاز کنار نمی‌آییم! مگر می شود که یک موسسه در همه استان ها شعبه بزند و شما خبرنداشته باشید درصورتی که ما در کشوری هستیم که عبدالمالک ریگی را در آسمان به دام انداختیم. موسسات بانکی مانند کاسپین، فرشته و وحدت ایرانیان سپرده‌های مردم را بردند و ۲۰ هزار میلیارد تومان پول گذاشتیم تا بتوانیم مشکل مردم را حل کنیم.

وی با بیان این‌که «از سوزن تا خودرو را به کشور وارد می‌کنند»، گفت: ۶ هزار و ۴۴۱ خودروی قاچاق به داخل کشور وارد شده است و احدی نتوانسته جلوی این قاچاق به این بزرگی را بگیرد و بااین وجود چگونه می‌توان تولید داخلی را حمایت و توسعه داد.  قاچاق امری نیست که بتوانم به سادگی ازکنارش عبور کنم.

خجسته در عین حال با بیان این‌که «دولت به سمت کوچک‌سازی می‌رود»، گفت: باید پروژه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز

سردار محمدی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی عنوان کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است