Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: تمام سعي ما اين است که مقابل پيکان به پيروزي برسيم.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، علي دايي سرمربي تيم فوتبال سايپا در نشست خبري پيش از ديدار با پيکان باز هم مقابل ميکروفون‌هاي صدا و سيما ننشست. وي اظهار داشت: از زحماتي که براي يک فصل فوتبال کشيديد تشکر مي‌کنم، ما را حلال کنيد، فردا بازي آخرمان با پيکان است، تمام سعي ما اين است که به پيروزي برسيم، شرايط جدول به گونه‌اي است که پيکان هم دو تيم پايين‌تر به آن چسبيده‌اند و مي‌خواهند که ممکن است با برد تيم‌هاي ديگر شرايط پيکان در جدول تغيير کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براي همين پيکان با تمام قوا بازي خواهد کرد ولي ما سعي مي‌کنيم اين بازي را ببريم.
وي افزود: پيکان امسال تيم خوبي است. مربي فهيمي دارد که استاد من بوده، بازي سختي داريم و اميدوارم بهترين بازي را انجام دهيم تا مشکلي پيش نيايد و اميدوارم در اين بازي حق به حق‌دار برسد.
وي در مورد اينکه چند درصد از توانتان را در بازي گذشته به کار گرفتيد؟ گفت: اين درصدها را از کجا مي‌آوريد؟ ما يک بازي با پيکان داريم. بازي قبل تمام شد و رفت، تمام سعي و تلاشمان را هم کرديم اما توپ‌ها گل نشد. اکنون به بازي آينده فکر مي‌کنيم.
دايي در مورد سطح کيفي مسابقات ليگ گفت: مسابقات ليگ امسال خوب برگزار شد. در بالا و پايين جدول هم تب و تاب زيادي وجود داشت. در 4-5 هفته آخر ليگ هم بازي‌هاي خوبي را شاهد بوديم.
وي در مورد حضور تيم ملي در جام جهاني گفت: اميدوارم تيم ملي خودش را براي جام جهاني خوب آماده کند و با بازي‌هاي تدارکاتي‌ که انجام مي‌دهد در جام جهاني حداقل انتظارات هواداران فوتبال را برآورده کند.
علي دايي در ادامه در خصوص اينکه پيشنهاداتي به 2 بازيکن قلي‌زاده و ترابي براي اينکه در فصل آينده در تيم‌هاي ديگري بازي کنند، داده شده است يا خير، گفت: مطمئناً ما اصلاً بحث‌ها توجهي نداريم خيلي‌ها گفتند قلي‌زاده پنالتي را از دست داد بخاطر استقلال بود اما بايد بگويم قلي‌زاده بهترين بازيکن ما در اين فصل بود. خيلي از بازيکنان بزرگ پنالتي را از دست مي‌دهند و اين طبيعي است. ترابي هم به هيچ عنوان از تيم ما جدا نخواهد شد چرا که با ما قرارداد دارد اما قلي‌زاده قراردادش تمام شده و اگر بخواهد در ايران باشد، مطمئناً در سايپا بازي خواهد کرد.
وي در ادامه در خصوص اينکه آيا فصل بعد با سايپا ادامه خواهيد داد با توجه به اينکه جزء تيم‌هايي هستيد که به مرحله پلي‌آف آسيا شرکت خواهيد کرد، گفت: مطمئناً اگر استقلال قهرمان جام حذفي شود، ما در پلي آف شرکت خواهيم کرد. من با سايپا قرارداد دارم و اگر با من کار کنند مشکلي نخواهم داشت و ادامه خواهم داد و اگر نخواهند با اين تيم کار نمي‌کنم.
وي در ادامه درباره اينکه چقدر مهم است هفته آخر بيشتر تيم‌ها با انگيزه بازي کنند تا حرف و حديثي پيش نيايد، گفت: هفته اول و آخر هيچ فرقي با هم ندارند، بايد همه با شرافت بازي کنند و نبايد برايشان مهم باشد که چه اتفاقي خواهد افتاد. مطمئناً نتيجه‌ها در جابجايي جدول تاثير خواهد گذاشت بايد بدانيم که همه با شرف بازي مي‌کنند. تيم من هم تيمي است که زحمت کشيده و وجدان دارد و مي‌دانم که با تمام توانشان بازي خواهند کرد تا حق به حق‌دار برسد.
ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: دوستان منتظر این هستند که ما چیزی بگویم و محروم کنند، چه جریمه نقدی باشد و چه نحوه دیگری. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد کریمی بعد از بازی سپاهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، گفت: بازی درگیری زیادی داشت و ما سعی کردیم بیشتر فضاها را پوشش دهیم. در اواخر بازی که پرسپولیس 10 نفره شد توانستیم فشار بیشتری بگذاریم و یک موقعیت خیلی خوب هم هادی محمدی داشت که متاسفانه تبدیل به گل نشد. فکر می‌کنم مساوی نتیجه عادلانه‌ای برای این بازی بود.

وی در مورد اینکه انتظارات از ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران بیشتر بود، عنوان کرد: قبول دارم انتظارات از این بازی خیلی بیشتر است و نسبت به کیفیت بازی  آنطور که هواداران دوست داشتند، برآورده نشد. این موضوع به این دلیل بود که شرایط هر دو تیم خیلی سخت بود و 2 تیم قصد نداشتند که در زمین بازنده باشند. به همین خاطر جو خیلی سختی ایجاد شده بود.

بازیکن سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در لیگ برتر تیمش به جایگاه بالاتری برسد و در جام حذفی حضورشان ادامه دارد، گفت: روی کاغذ هنوز شانس داریم و امیدوار هستیم. جام حذفی هم که جام شگفتی‌ها است و ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که یک جام برای هواداران بیاوریم.

«هواداران سپاهان دل پُرخونی از فدراسیون فوتبال دارند.» کریمی در واکنش به این جمله خبرنگار گفت: الان هر صحبتی کنم، محروم می‌شوم. دوستان منتظر این هستند که ما چیزی بگویم و محروم کنند! چه جریمه نقدی باشد و چه نحوه دیگری. حالا جریمه نقدی به کنار، من از بازی محروم می‌شوم. خودتان می‌دانید از اول فصل برای ما چه مشکلاتی به وجود آوردند. از ما امتیاز کم کردند. بازیکن ما را محروم کردند و خیلی شرایط را برای ما سخت کردند. با این حال با این همه شرایط سختی که بود ما توانستیم ادامه بدهیم. هر تیمی که جای ما بود با مشکلات بیشتری روبه‌رو می‌شد و نمی‌توانست ادامه بدهد.

کریمی راجع‌به اظهار نظر درویش درباره اتلاف وقت بازیکنان سپاهان، عنوان کرد: ما وقتی تلف نکردیم. داور بازی آنجا بود. برخوردی صورت گرفت و بازیکن ما درد داشت و داور بازی را نگه داشت. هیچ وقت کشی انجام ندادیم. 

وی با ارزیابی عملکرد داور گفت: از داوری راضی نیستم. سوت‌های پنجاه- پنجاه را به نفع حریف زد. صحنه‌های مشابه را برای پرسپولیس خطا می‌گرفت اما برای سپاهان دستور به ادامه بازی می‌داد. هر چه به او می‌گفتیم، می‌گفت نه!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست