Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:26:01 GMT

پیش بینی بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۱۸۶۸

پیش بینی بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از پیش بینی بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

شاهرخ پارسا در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پیش بینی بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: یک سامانه بارشی وارد چهارمحال و بختیاری شده است که موجب بارش برف و باران در سطح استان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: به علت ریزش هوای سرد از عرض های بالاتر احتمال بارش برف در ارتفاعات شمالی استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

 مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: رانندگان که قصد سفر به ارتفاعات استان را دارند با تجهیزات کامل از جمله زنجیر چرخ سفر کنند.

وی عنوان کرد: احتمال طغیان ردخانه در سطح استان وجود دارد و  عشایر از تردد در کنار رودخانه های استان پرهیز کنند.

منبع: مهر

کلیدواژه: شاهرخ پارسا شهرکرد هواشناسی چهارمحال و بختیاری مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز شهرکرد خرم آباد بارش باران بیرجند هفته سلامت بارش برف تبریز مجلس شورای اسلامی صفحه اول روزنامه های استان ها کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید

به گزارش «تابناک»، معصومه نوروزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که استان تا این تاریخ باید ۶۰۹ میلیمتر بارش دریافت می‌کرد اما ۱۳۷ میلیمتر کاهش بارش داریم.

وی ادامه داد: وضعیت کاهش بارش‌ها سبب شده تا این استان پس از گیلان دومین استان خشک کشور باشد و از آنجاکه بارش‌های موثر استان در حال پایان است این حجم از کاهش بارش در استان جبران نمی‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری به وضعیت جوی استان برای روزهای آینده اشاره کرد و گفت: برای روز جمعه بارشی در استان پیش‌بینی نمی‌شود اما از روز شنبه تا چهارشنبه به تناوب بارش‌هایی در استان شکل می‌گیرد.

نوروزی افزود: بارش‌ها از روز شنبه تا دوشنبه به شکل ضعیف و رگباری است اما سامانه بارشی برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تقویت و فراگیر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه الگوهای بهاری تغییرپذیری بالایی دارد، تصریح کرد: هر گونه رخداد تغییر اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: دما در صبح روز جمعه کاهش نسبی خواهد داشت اما دمای طول روز از ظهر جمعه تا سه‌شنبه افزایش محسوس دارد.

وی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته کوهرنگ، بلداجی و بن با کمینه دمای پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین و بازفت با بیشینه دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری