Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@03:07:05 GMT

نقش حساس بازیگر کم پیدا در یک سریال جدید

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۲۵۳۹

جلیل فرجاد درباره فعالیت های این روزهایش به سریال «نفوذ» اشاره و بیان کرد: در حال حاضر نقشی در سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری بر عهده دارم که کار حساسی است.

وی ادامه داد: تصویربرداری سریال «نفوذ» از قبل از نوروز سال ۹۷ آغاز شد که من هم در سریال حضور داشتم و بعد از نوروز هم تصویربرداری در سه راه امین ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین اسکندریان (مهدی نقش اول سریال)، کیمیا اکرمی (محبوبه نقش اول زن)، احمد نجفی (پرویز)، حمید گودرزی (نفیسی)، رحیم نوروزی (سُرخو)، علیرام نورایی (بکتاش)، صالح میرزا آقایی (سرهنگ شریف زاده)، شهره لرستانی (مادر محبوبه)، زهرا سعیدی (مادربزرگ مهدی)، جلیل فرجاد (دانشفر)، ماشاله شاه مرادی (حاج عرفان)، کاوه سماک باشی (سروان عباسی)، سید امیر حسام شجاعی (حجت الاسلام سید عباس موسوی قوچانی)، شیوا بلوچی (شهره)، نجوا صاحب الزمانی (ثریا)، فاطمه بیگی (ناهید)، محمد جواد جعفرپور (قاسم) و جلال فاطمی (سرهنگ دیویس) بازیگران ایرانی و فیلیپ ساترکین (مایکل مترینکو)، سامی بابو (چارلز جونز) از بازیگران خارجی این سریال هستند.

سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری در حال تصویربرداری است. این سریال در سه فاز پیش‌بینی شده، فاز یک از پیش از انقلاب شروع می‌شود و تا تسخیر لانه جاسوسی را روایت می‌کند. فازهای بعدی هم به حوادث حین گروگانگیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی که با حمایت آمریکا صورت گرفت، می‌پردازد و تولید فاز اول دو سال به طول می‌انجامد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جواد شمقدری نوروز زهرا انقلاب جاسوسی جنگ تحمیلی سریال ایرانی جلیل فرجاد سریال نفوذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس

تصویر قدیمی از امیر جعفری، بازیگر معروف سینما و تلویزیون و علیرضا جعفری، برادرزاده‌اش؛ در فضای مجازی بازنشر و فراگیر شده است.

منبع: سینما نوین

tags # سریال جنگل آسفالت ، امیر جعفری سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی