Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهیار روستای چنارستان در خصوص وضعیت آسفالت خیابان ها و کوچه های این روستا آب پاکی را روی دست مردم این روستا ریخت و گفت:بودجه لازم را برای آسفالت خیابان ها و کوچه ها نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، دهیار روستای چنارستان در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص اسفالت نبودن خیابان های این روستا گفت: ما پیگیری ها لازم را از طریق نمایندگان و بنیادمسکن انجام دادیم و نامه نگاری های لازم انجام شده است که باید منتظر ماند که چه زمانی اقدام به آسفالت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز داوودی عنوان کرد: طبق این پیگیری ها بودجه لازم برای آسفالت وجود ندارد و باید منتظر تخصیص اعتبار ماند و هیچ قولی نمی تواند به مردم چنارستان بدهم چرا که باید بودجه لازم تخصیص یابد و تا کنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

انتخابات اعضای شورای شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال 96 در سراسر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که اعضای جدید شورای شهر و روستا  در خرداد ماه کار خود را اغاز کردند و باید در جهت وعده هایی که در زمان انتخابات داده اند تلاش می کردند.

    در زمان انتخابات شورای روستا در چنارستان علیا شهرستان بویراحمد، اقایان داوودی، صالحی و روشن به عنوان اعضای روستای چنارستان انتخاب شدند و طبق وعده هایی که دادند باید در راستای ساماندهی این روستا و آسفالت کوچه ها اقدام کنند که بعد از گذشت بیش از 9 ماه از اغاز به کار شورای شهر و روستا تا کنون کار خاصی در این روستا انجام نشده است.

داوودی عضو شورای روستای چنارستان به عنوان رییس شورا انتخاب شد و بعد از این انتخاب، پسرش را به عنوان دهیار روستا انتخاب کرد که مردم این روستا منتظر تغییر و تحولات و ساماندهی چنارستان هستند و تا کنون اتفاق خاصی نیفتاده است.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد

مصطفی ملکی صادقی گفت: حدود ۶ هزار کیلومتر راه روستایی در استان وجود داردکه در حال حاضر ۷۰درصد این مسیر‌ها آسفالته، ۱۶درصد شوسه و ۱۴ درصد خاکی می‌باشد.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز با هدف توسعه راه‌های روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در این محورها، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومترانجام شد و امسال نیز اجرای آسفالت برای ۷۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به هزینه کرد ۲ هزار و ۵۵۰ میلیاد ریال برای آسفالت ۸۷ کیلومتر راه روستایی استان در سال گذشته تصریح کرد: علاوه بر این، پارسال ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است.

ملکی صادقی ادامه داد: در مجموع پارسال ۲۰ روستای استان از راه آسفالته بهره‌مند شدند و امسال نیز مطابق قانون برنامه ششم توسعه، آسفالت راه‌های روستایی برای روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان در اولویت قرار دارد.

وی مهمترین مانع در طرح آسفالت راه‌های روستایی را کمبود اعتبار برشمرد و افزود: در مواقعی نیز معارضان محلی مانع انجام طرح می‌شوند که انتظار می‌رود برای توسعه روستا و ایمنی تردد اهالی، در فروش زمین و همکاری با راهداری اهتمام داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود