Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رونی جکسون» پزشک کاخ سفید که از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای تصدی وزارت امور کهنه سربازان انتخاب شده، از نامزدی برای این پست انصراف داد.

ایران آنلاین /گزینه رئیس جمهوری آمریکا برای تصدی وزارت امور کهنه سربازان این کشور به دلیل اتهام هایی مبنی بر مصرف الکل در محل کار از نامزدی برای این پست انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جکسون متهم شده بود که در کاخ سفید فضای کاری خصومت آمیزی ایجاد کرده و به شکلی افراطی در محل کار الکل می نوشد. وی همچنین متهم به توزیع غیرمجاز دارو شده بود.
قرار بود روز سه شنبه جکسون در کمیته امور کهنه سربازان مجلس سنای آمریکا حاضر شده و پیش از رای گیری این کمیته برای صلاحیت وی، به پرسش های سناتورها پاسخ دهد.
اما این کمیته اعلام کرد که برای تحقیق پیرامون اتهام های جدی علیه جکسون، جلسه استماع او به وقت نامعلومی موکول می شود.
این اتهام ها در حالی علیه این پزشک کاخ سفید مطرح می شود که جکسون در زمان باراک اوباما و هم جرج دبلیو بوش رئیسان جمهوری پیشین آمریکا در همین سمت بوده است.
یکی از اتهام های جکسون این است که با نوشتن نسخه ای برای خود، مقدار قابل توجهی داروهای مخدر به یکی از افسران نظامی کاخ سفید داده است.
انصراف گزینه ترامپ در حالی است که کاخ سفید در میانه اتهام ها از او حمایت کرده بود اما ترامپ انصراف یا ادامه کار را به عهده خود او دانسته بود.
ترامپ ماه گذشته «دیوید شولکین» وزیر امور کهنه سربازان خود را برکنار و دکترش جکسون را به عنوان جانشین وی معرفی کرد.
شولکین نیز اتهام سوء استفاده از اموال دولتی را در فهرست اتهام های خود داشت. وی در جریان سفری که به لندن و دانمارک داشت، به طور غیرقانونی بلیت های تورنمنت تنیس ویمبلدون دریافت کرده بود.
همچنین رئیس دفتر او تلاش کرده بود تا هزینه سفر همسر شولکین را از بودجه دولتی پرداخت کند.
تا کنون شولکین وزیر امور کهنه سربازان، رکس تیلرسون وزیر امور خارجه، جیمز کومی رئیس اف.بی.آی، استیو بنون استراتژیست ارشد ترامپ، مایکل فلین و هربرت مک مستر دو مشاور امنیت ملی از جمله افرادی هستند که رئیس جمهوری آمریکا آنها را برکنار کرده است.
بسیاری از افراد دیگر همچون کری کوهن مشاور اقتصادی و «هوپ هیکس» مدیر ارتباطات کاخ سفید نیز جزو فهرست طولانی افرادی هستند که استعفا داده اند.  / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی

رئیس کمیته بین‌المللی فدراسیون کشتی از انصراف احتمالی عربستان از میزبانی مسابقات رده سنی پایه خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این اتحادیه جهانی کشتی، ریاض عربستان را به عنوان میزبان مسابقات کشتی زیر 15 سال و زیر 20 سال قهرمانی آسیا (نونهالان و جوانان) معرفی کرده بود.

رقابت‌هایی که 16 تا 24 جولای (26 تیر تا 3 مرداد) قرار بود برگزار شود اما سعید یوسفی می‌گوید احتمالا آنها از برگزاری این رقابت‌ها انصراف خواهند داد.

رئیس روابط بین‌المللی فدراسیون کشتی در این‌باره به خبرنگار تسنیم گفت: این‌طور که از شواهد برمی‌آید میزبان مسابقات دو رده سنی نونهالان و جوانان تغییر خواهد کرد، البته هنوز اتحادیه جهانی درباره گزینه احتمالی صحبتی نداشته، ما شنیده می‌شود عربستان به خاطر مسائل داخلی خودش، از برگزاری مسابقات منصرف شده است.

رقابت‌های قهرمانی آسیا در این دو رده سنی آزاد و فرنگی پیش از المپیک برگزار می‌شود اما پیکارهای جهانی، شهریور ماه و بعد از برگزاری المپیک به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان
  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف