Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@05:58:11 GMT

آغاز رقابت بین ۳ گزینه اصلی برای ورود به بهشت

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۸۳۷۷

آغاز رقابت بین ۳ گزینه اصلی برای ورود به بهشت

۷ گزینه شهرداری تهران رقابت خود را از روزهای گذشته آغاز کرده‌اند و هریک از گزینه‌ها تلاش می‌کنند راه خود را برای ورود به بهشت هموار کنند و در این بین شانس حجتی، انصاری لاری و افشانی نسبت به ۴ گزینه دیگر برای حضور در شهرداری بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در هفته گذشته سرانجام نام 7 گزینه برای تصاحب صندلی بهشت از سوی اعضای شورای شهر تهران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد علی افشانی، محمد ابراهیم انصاری لاری، محمود حجتی، سید محمود حسینی، سمیع‌الله حسینی مکارم، پیروز حناچی و حجت‌الله میرزایی 7 گزینه‌ای بودند که اعضای شورای شهر تهران آنها را از بین 20 گزینه شهرداری انتخاب کردند.

اگرچه همچنان به انتخاب اعضای شورای شهر تهران انتقادات زیادی وجود دارد و حتی علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران لیست 7نفره انتخاب‌شده را مناسب ندانست و اعلام کرد که لیست انتخاب‌شده قوی نیست اما روزهای گذشته لابی‌های اعضای شورای شهر تهران با گزینه‌های مدنظرشان آغاز شده است.

در همین رابطه برخی از اعضای شورای شهر تهران با برگزاری جلسات خارج از شورا با گزینه‌های معرفی‌شده وارد مذاکره شده‌اند، در روزهای اخیر موفق شدند که با 7 گزینه جلسه بگذارند و حتی موافقت برخی از دولتمردان را برای گزینه شهرداری بگیرند.

محمود حجتی، محمد ابراهیم انصاری لاری و سید محمد علی افشانی 3 گزینه‌ای هستند که شانس آنها نسبت به سایر رقبایشان  برای حضور در شهرداری تهران بیشتر است و  طبق پیگیری‌های صورت‌گرفته بسیاری از چهره‌های اصلاح‌طلبان و کارگزاران و حزب اعتماد تمایل بیشتری به این سه گزینه دارند.

محمود حجتی که هم‌اکنون به‌عنوان وزیر جهادکشاورزی در دولت روحانی حضور دارد شانس حضورش در شهرداری تهران حتی نسبت به انصاری لاری و افشانی بیشتر است و در صورتی که وی به هر دلیلی از دولت خارج نشود شهردار تهران از بین انصاری لاری و افشانی انتخاب خواهد شد.

بر همین اساس و به‌گفته علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران 7 گزینه انتخاب‌شده از سوی شورای شهر تهران طی روزهای 16 و 17 اردیبهشت با حضور در شورای شهر تهران و بر اساس برنامه زمانبدی‌شده برنامه‌های خود را ارائه خواهند کرد و در ادامه اعضای شورای شهر تهران از بین آنها 2 نفر را انتخاب خواهند کرد.

روز 23 اردیبهشت ماه نیز دو فرد راه‌یافته به مرحله پایانی با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت یک نفر برای حضور در شهرداری تهران انتخاب خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس

مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در این نشست تصمیم گیری شد دبیرخانه مجمع مشورتی دوره‌های مختلف شورا‌ها تشکیل و اعضای شورای پژوهش برای مرکز پژوهش‌های شهر بندرعباس انتخاب شود.

وی با بیان اینکه نشست دبیرخانه هر دوماه یکبار برگزار می‌شود، افزود: این دو موضوع می‌توانند در زمینه تصمیم گیری‌های کلان شهری کمک کنند.

نظری گفت: از تجربه، تخصص و ظرفیت‌های مشورتی اعضای دوره‌های گذشته در کمیسیون‌های مختلف استفاده می‌شود.

منتخب بندرعباس، حاجی آباد، بندرخمیر و قشم در شورای اسلامی نیز گفت: منتخبان مردم در شهر و روستا با تصمیم گیری‌های خوب و بموقع خود در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می‌توانند اتفاق‌های خوبی رقم بزنند.

فاطمه جراره افزود: شورا‌ها برای پیشبرد اهداف نظام نقش مهمی دارند و قانون گذار نیز برای آنها وظایفی را تعیین کرده است.

همچنین در این نشست اعضای دوره‌های گذشته و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر بندرعباس به تبادل تجربیات پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • خروج علیه شهردار تهران
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت