Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@22:47:50 GMT

پروازهای فرودگاه سبزوار افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۶۹۵۹۰

پروازهای فرودگاه سبزوار افزایش یافت

علی ‌اصغر روشن‌ بین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این فرودگاه سبزوار پنج پرواز رفت و برگشت فقط در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه به مقصد تهران داشت.
وی ادامه داد: با پیگیری نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان جهت توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی دو پرواز شرکت هواپیمایی آتا در روزهای یکشنبه و پنجشنبه نیز راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر فرودگاه سبزوار گفت: از این پس روزانه یک پرواز رفت و برگشت به مقصد تهران از این فرودگاه انجام می شود. شرکتهای هواپیمایی آسمان و آتا هر کدام 2دو پرواز و شرکت هواپیمایی ماهان سه پرواز را در هفته بر عهده دارند.
فرودگاه سبزوار تنها فرودگاه فعال در غرب خراسان رضوی با مساحت 328 هکتار در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر ر قرار دارد. این فرودگاه سال 1383 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد و 700 کیلومتری تهران واقع است.
8145/7495/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 خراسان رضوی رفت و برگشت مجلس شورای اسلامی مشهد ناوگان حمل و نقل موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۶۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز شماره ۵۶۲۰ مشهد به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

وی افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

کد خبر 6092726

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد