Web Analytics Made Easy - Statcounter


شهرام نیا تاکید کرد که با توافق انجام شده با مصلی، امسال ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به این مجموعه پرداخت و درعوض، حق تبلیغات و مواد غذایی به این نمایشگاه واگذار می‌شود.

امیرمسعود شهرام‌نیا قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفتگو با امتداد نیوز، درباره مبلغ اعلام شده از سوی سخنگوی این نمایشگاه برای پرداخت به مصلی (۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان) در این دوره و گفته های قبلی رئیس نمایشگاه مبنی بر رایگان بودن هزینه اجازه نمایشگاه (اینجا)، گفت: این مبلغ، هزینه اجاره مصلی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح بیشتر یادآور شد: امسال اولین دوره‌ای است که مجموعه مصلی، کلیه امور مربوط به تبلیغات و اغذیه‌فروشی‌های نمایشگاه کتاب را به صورت کامل و انحصاری به کمیته تبلیغات و بازرگانی این نمایشگاه واگذار کرده است که البته ما هم این امور و مدیریت کمیته مربوطه را به صنف واگذار کرده‌ایم. بر این اساس و به هر حال از آنجا که مصلی با این اقدام، درآمدی را از دست خواهد داد، با مجموعه مصلی توافق کردیم که مبلغی به عنوان «ما به ازاء» به آنها پرداخت شود.

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران همچنین گفت: بخش دیگری از عدد اعلام شده (بیش از ۳.۷ میلیارد تومان) مربوط به مبالغی است که مصلی برای نمایشگاه کتاب،  هزینه می‌کند؛ به هر حال وقتی چنین نمایشگاه بزرگی در مصلی برگزار می‌شود، هزینه‌هایی مانند استهلاک سازه‌ها، آب، برق و گاز مجموعه، هزینه‌های مربوط به پارکینگ‌هایی که مصلی به نمایشگاه کتاب تحویل می‌دهد و هزینه‌های مربوط به استفاده از سرویس‌های بهداشتی آن، ایجاد می‌شود که همانطور که گفتم بخشی از مبلغ اعلام شده، بابت این هزینه‌ها به مصلی پرداخت می‌شود.

شهرام‌نیا تاکید کرد که مبلغ مورد اشاره پیشتر (در دوره‌های قبلی میزبانی مصلی از نمایشگاه کتاب) به عنوان «اجاره مکان نمایشگاه» به این مجموعه پرداخت می‌شد اما امسال، بخشی از آن با عنوان «ما به ازاء درآمدهای قبلی مصلی از امور مربوط به تبلیغات و مدیریت مواد غذایی نمایشگاه کتاب» و بخشی هم در قبال «هزینه‌هایی که مصلی برای برپایی نمایشگاه کتاب در این مجموعه متحمل می‌شود» به مصلی پرداخت خواهد شد.

وی با یادآوری هزینه اجاره مصلی در آخرین دوره میزبانی این مجموعه از نمایشگاه کتاب تهران قبل از انتقال به شهر آفتاب (دوره بیست و هشتم) اضافه کرد: در آن دوره ما حدود ۴ میلیارد تومان بابت اجاره به مصلی پرداخت کردیم و در عین حال، نمایشگاه اجازه نداشت بابت تبلیغات و مواد غذایی، هیچ درآمدی کسب کند که اگر آن رقم را با رقم فعلیِ تعیین شده برای پرداخت به مصلی در این دوره مقایسه کنید، می‌بینید که اولاً رقمی که امسال قرار است به مصلی پرداخت شود، کمتر از رقم ۴ سال قبل است و دوماً باید متوجه بود که مصلی در عین حال، امسال از درآمد حاصل از مدیریت امور مربوط به تبلیغات و مواد غذایی که رقم قابل توجهی بود، چشم‌پوشی کرده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عاشوری، در نشست خبری با اشاره به فعالیت ۳۴ شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در ۳۱ استان کشور، گفت: علاوه بر شعب، در دفاتر کمیته امداد نیز یک نفر به عنوان عامل صندوق، خدمات تسهیلات، پرداخت و سایر خدمات را به مراجعان ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه تسهیلات صندوق تا ۱۰ میلیون تومان هیچ‌گونه کارمزدی اخذ نمی‌شود، ادامه داد: برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز ۳ درصد، فقط یکبار به عنوان کارمزد دریافت می‌کنیم. همچنین عدم دریافت جریمه کارمزد و دیرکرد اقساط همچنان جاری است و ما هیچگونه جریمه‌ای از بابت دیرکرد اقساط دریافت نمی‌کنیم.

سپرده‌گذاری ۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت

وی با ارائه آمار میزان سپرده‌گذاران صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، اظهار کرد: در حال حاضر در مجموع حدود ۱۰ میلیون نفر به عنوان سپرده‌گذار در این صندوق حساب دارند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت یادآور شد: بزرگترین شبکه قرض‌الحسنه را در کشور داریم و علاوه بر اینکه خدمات را به صورت حضوری به جامعه هدف ارائه می‌دهیم، یکی از سیاست‌های ما این است که بتوانیم خدمات الکترونیکی را توسعه دهیم و در سال جاری سه خدمت جدید به شعبه دیجیتال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اضافه می‌شود.

عاشوری گفت: به منظور جلوگیری از سوء استفاده احتمالی، همه پیامک‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از طریق سرشماری SQEV ارسال می‌شود.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به ارائه عملکرد سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: در حوزه دریافت تضامین، تسهیلگری صورت گرفت دو سال گذشته درصد معوقات تسهیلات به زیر یک درصد کاهش پیدا کرد.

پرداخت تسهیلات به ۲۷۰ هزار نفر در سال گذشته

عاشوری ادامه داد: طبق بودجه سال ۱۴۰۲ باید ۴۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌کردیم که با تلاش صورت گرفته، با افزایش منابع حدود هزار میلیارد تومانی مواجه بودیم و همین عامل باعث شد بتوانیم بیشتر از سقف تعهد در سال گذشته تسهیلات پرداخت کنیم.

وی میزان کل تسهیلات پرداخت شده در سال گذشته را حدود ۵۳۰۰ میلیارد تومان به تعداد ۲۷۰ هزار فقره اعلام کرد و افزود: بیشترین میزان پرداخت تسهیلات با ۳,۷۵۶ میلیارد تومان به تعداد ۲۱۵ هزار و ۸۰۶ فقره در سرفصل تسهیلات کارگشایی پرداخت شد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین ۹۳۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و ۵۹۱ میلیارد تومان تسهیلات مسکن شامل خرید، احداث و تعمیر مسکن پرداخت شد.

عاشوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای فعالیت صندوق تا سال گذشته کل تسهیلات پرداخت شده بالغ بر ۲۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به تعداد دو میلیون و ۲۵۰ هزار فقره است. همچنان بیشترین میزان تسهیلات پرداخت شده در حوزه کارگشایی با ۱۳ هزار و ۳۳۸ میلیارد تومان به تعداد یک میلیون و ۸۰۶ هزار فقره است.

وی افزود: در این مدت ۴۵۹۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، ۲۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن و ۳۷۲ میلیارد تومان تسهیلات فرهنگی پرداخت شده است.

ارائه جایزه خوش‌حسابی بانک مرکزی به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران همه ساله به بانک‌ها، مؤسسات اعتباری و صندوق‌های قرض‌الحسنه که رقم سپرده‌های مالی را در بانک مرکزی تأمین می‌کنند، جایزه سپرده قانونی پرداخت می‌کند که صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سال ۱۴۰۲ از همین مرجع ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دریافت نموده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از سال ۹۶ تا ۱۴۰۲ بیش از ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی بانک مرکزی به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت جایزه سپرده قانونی پرداخت شده است.

کد خبر 6092496

دیگر خبرها

  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان