Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@17:14:18 GMT

2500 زوج متقاضی طلاق دوره های آموزشی فراگرفتند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۰۲۰۰

2500 زوج متقاضی طلاق دوره های آموزشی فراگرفتند

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی پارسانیا در همایش تولد دوباره عشق در فرهنگسرای جوان قم اظهار داشت: 11 دوره آموزشی چهار ساعته برای این تعداد متقاضی طلاق برگزار شد.

وی افزود: این دوره ها با همکاری دادگستری قم برنامه ریزی و در حال اجراست تا با برگزاری آن ، زوج ها از طلاق منصرف شوند.

وی با بیان این که ارائه آموزش مدیریت دانش و رفتار در زوج ها باید با جدیت پیگری شود گفت: باید دوره های آموزشی در راستای توانمندسازی زوج ها و کاهش اختلافات زندگی صورت گیرد تا شاهد تحکیم بنیان های خانواده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق گزارش دادگاه خانواده در قم، برگزاری این دوره های آموزشی ،36 درصد از آمار ثبت طلاق را کاهش داده است.

پارسانیا از اجرای طرح پنج ساله دوره آموزشی ویژه زوج های جوان خبر داد و گفت: در این طرح کارت عضویت برای زوج ها صادر می شود تا بتوانند از خدمات مشاوره ای و آموزشی در قالب مهارت های زندگی بهره مند شوند.

وی گفت: در حال حاضر حدود 50 درصد آمار طلاق ها در پنج سال اول زندگی ثبت شده است که برای کاهش این آمار نیازمند آموزش های بلند مدت هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان دوره های آموزشی طلاق قم ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی

به گزارش جماران؛ سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان