Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:50:31 GMT

اعتراف داور رئال - یوونتوس بعد از اخراج بوفون

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۱۲۵۸

اعتراف داور رئال - یوونتوس بعد از اخراج بوفون

داور بازی برگشت بانوی پیر و کهکشانی‌ها به سخت شدن زندگی شخصی‌اش پس از قضاوت مصاف این دو تیم در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، مایکل اولیور، داور بازی تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعتراف کرد از آن شبی که با تصمیم جنجالی‌اش برای اعلام یک پنالتی به سود رئال مادرید در آخرین دقیقه بازی خشم بازیکنان و هواداران یووه را برانگیخت، زندگی آرامی نداشته و روزگار عجیبی را سپری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور انگلیسی که به خاطر تصمیمش در فضای مجازی و حتی از طریق پیامک هدف انواع و اقسام توهین‌ها قرار گرفت و علاوه بر او، همسرش هم تهدید به قتل شده‌ است، گفت: بعد از بازی چند روز عجیب و غریب را سپری کردم، اما دریافت حمایت از افراد فراوان، چه در داخل و چه در خارج از فوتبال، خوشایند بود. حمایت آنها واقعاً ارزشمند بودند.

اولیور که به‌عنوان داور فینال جام حذفی انگلیس میان تیم‌های چلسی و منچستریونایتد انتخاب شده است، ادامه داد: زیاد پیش می‌آمد که افرادی در خیابان‌ها و برخی دیگر از اهالی فوتبال به من پیام‌های دلگرم‌کننده می‌دادند. برای بازی فینال فکر می‌کنم که قبل از بازی نسبت با بازی‌های قبلی کمی بیشتر استرس داشته باشم، مثل همان حسی که بازیکنان هم برای بازی در فینال‌ها دارند. البته برخلاف بازیکنان، داور‌ها شاید یک بار فرصت قضاوت در فینال یک جام حذفی را به دست آورند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و از مدیران این باشگاه خواست که پیراهن شماره پنج را به تن کند تا بسیاری از هواداران به این ترتیب از علاقه او به زیدان مطلع شوند.

عملکرد درخشان این ستاره انگلیسی در زمین باعث شد که خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین بازیکنان جوان فوتبال اروپا معرفی کند و زیدان هم در طول این مدت بارها نمایش او در ترکیب رئال را مورد تحسین قرار داده است.

این بازیکن در طول چند ماه اخیر دیدارهایی با این ستاره فرانسوی سابق رئال هم داشته و بارها در تمامی گفتگوهایش اعلام کرده که او بازیکن مورد علاقه‌اش بوده و از بچگی دیدارهای او را در رئال مادرید دنبال کرده است.

بلینگام در آستانه بازی حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک برنامه سرگرمی حضور پیدا کرد و کارت‌های بازی بازیکنان مختلف به او داده شد و در طول این برنامه درباره بازیکن محبوبش از او سوال شد که پاسخ داد: «بازیکن محبوب؟ زیدان. او احتمالا از این که من همیشه درباره‌اش حرف می‌زنم خسته شده است.»

دیگر خبرها

  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!