Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:49:56 GMT

دولت، منافع ملی را با حفظ کرامت مرزنشینان تدوین می کند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۲۶۶۸

دولت، منافع ملی را با حفظ کرامت مرزنشینان تدوین می کند

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بانه، مجتبی خسروتاج عصر پنجشنبه در دیدار با نمایندگان بازاریان و تجار شهرستان مرزی بانه اظهار کرد: مشکلات بازاریان شهرهای مرزی کردستان و دیدگاه های آنان در ارتباط با اجرای طرح ساماندهی مبادلات مرزی را شنیدیم و به وزارت کشور منتقل خواهیم کرد.
به گفته وی، با توجه به مصوبات دولت پیرامون ساماندهی مبادلات مرزی، ظاهرا معافیت های گمرکی در نظر گرفته شده در این طرح کم است و بازاریان علاقمند بودند این موضوع و دیگر مشکلات شان را از نزدیک با بخش اقتصادی و تجاری دولت مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شعار امسال در زمینه حمایت از تولید و کالای ایرانی افزود: واحدهای تولیدی توقع دارند از محصولات آنها حمایت شود همچنان که به همان میزان انتظار می رود دروازه های کشور برای تجارت باز شود.
خسروتاج نشست با نمایندگان بازاریان و فعالان اقتصادی بانه را فرصت خوبی برای انتقال دغدغه های دولت با تعریف دقیق از منافع ملی به مردم و مرزنشینان و همچنین دریافت پیشنهادات منطقی بازرگانان و کسبه این شهر دانست.
وی گفت: در زمینه اجرای مصوبه ساماندهی مبادلات مرزی از واردات کالاهای خریداری شده بازرگانان بانه ایی که آن سوی مرزها مانده و افزایش تخفیفات گمرکی به عنوان یکی از حقوق مردم مرزنشین به نمایندگی سازمات توسعه تجارت ایران دفاع می کنیم.
وی با اشاره به ظرفیت های کردستان و شهرستان بانه در زمینه های اقتصادی و گردشگری اضافه کرد: ایجاد منطقه آزاد تجاری در بانه هم به شرطی که منطقه ای برای صادرات تولیدات، فرآوری و صنعت داخلی باشد، مورد حمایت دولت است.
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور نیز در این نشست از فرهنگ غنی مردم کردستان بخاطر امنیت اجتماعی پایدار، مهمان نوازی و اخلاق مداری تقدیر کرد.
شهریار حیدری اظهار کرد: مرزنشین و بازاری در کنار هم معنی پیدا می کند و ما باید در مقوله اقتصاد، نگاه ملی داشته و منافع مرزی را با منافع ملی و توسعه منطقه ای گره بزنیم.
وی گفت: مصوبه دولت پیرامون ساماندهی مبادلات مرزی در آینده نزدیک اصلاح می شود و مسئولان در سطوح مختلف شهرستانی، استانی و کشوری و مردم مرز نشین اطمینان داشته باشند این نواقص برطرف می شود.
3034/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 حمایت از تولید روابط عمومی صنعت واردات وزارت کشور موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش

پیکر شهید ستوان دوم جلال اعتماد، از شهدای مرزبان حادثه منطقه مرزی هنگه‌ژال بانه امروز یکشنبه در شهرستان قروه تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، پیکر شهید ستوان دوم جلال اعتماد، از شهدای مرزبان حادثه منطقه مرزی هنگه‌ژال بانه امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور پرشور مردم و مسئولان در شهرستان قروه تشییع شد و مادر او با فرزند شهیدش برای آخرین بار وداع گفت.

کد خبر 750800

دیگر خبرها

  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • شهادت یک مرزبان در مرزهای غربی 
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه به شهادت رسید
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه شهید شد
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • شهادت یک مرزبان در بانه + جزئیات
  • شهادت یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه شهید شد
  • شهادت یک مرزبان دیگر در بانه