Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نماز جمعه سمنان با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکار در خصوص خروج از برجام گفت: موضع گیری ترامپ درباره تعیین تاریخ برای بیرون رفتن از برجام هیچگاه مردم ایران را از مواضع خود عقب نمی برد و این کلاه برای سر آمریکا خیلی گشاد است.
امام جمعه سمنان با تبریک میلاد حضرت مهدی(عج) بر برگزاری باشکوه جشن های نیمه شعبان تاکید کرد و گفت: این روز به نام سربازان گمنام ولی عصر(عج) نیز نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: کارکنان وزرات اطلاعات چشم بیدار امنیت کشور هستند و باید در عمل کردن به فرامین رهبری جلودار باشند.
آیت الله شاهچراغی همچنین با تبریک روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) به جوانان توصیه کرد: دینداری و صیانت از دین را سرلوحه امور خود در زندگی قرار دهند و نیز از وابستگی و تاثیر پذیری از فضای مجازی نیز خودداری و پرهیز کنند.
آیت الله شاهچراغی با بزرگداشت روز معلم خاطرنشان کرد: احترام متقابل بین معلمان و استادان و دانش آموزان و دانشجویان محصلان از اصول ارتقاء علمی و اخلاقی افراد در جامعه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم) تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • رخ‌نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار (فیلم)
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم)
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور