Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:41:40 GMT

دشمنان از طریق رسانه در پی نفوذ به کشور هستند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۳۰۸۶

دشمنان از طریق رسانه در پی نفوذ به کشور هستند

قم - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در کشور از طریق امپراطوری رسانه‌ای، گفت: باید برای تقویت هر چه بیشتر نظام اسلامی تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار جانشین فرمانده انتظامی استان قم و تعدادی از اعضای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان قم، با بیان این که تلاش عملی پلیس در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، تحقق استقرار نظام الهی در زمین است، اظهار داشت: وقتی بندگان صالح خدا در زمین حاکم می‌شوند برای تحقق چهار رکن اساسی شامل برپایی نماز، ادای زکات، امر به معروف و نهی از منکر تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مردم به برکت رهبری حضرت امام(ره) و خونی که شهیدان تقدیم کردند توانستند نظام به تعبیر خودشان ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را از بین برده و نظام جمهوری اسلامی ایران را بر پا کنند.

امام جمعه قم با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در کشور از طریق امپراطوری رسانه‌ای، خاطرنشان کرد: دشمنان با نظام اسلامی مخالف بوده و اشخاص مدنظرشان نیست، بنابراین همه باید با جان و مال خود برای تقویت هر چه بیشتر نظام تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: با این همه دشمنی‌ها، ما بایستی عزممان را بیش از پیش در برابر ظلم، استکبار و مفاسد جزم کنیم.

برقراری امنیت در قم باید در تراز این شهر مقدس باشد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم نیز در این دیدار با بیان این که در سال جدید طرح‌های امنیت اخلاقی با جدیت ادامه خواهد داشت، بر اهتمام پلیس قم نسبت به تحقق انتظارات مردم در این حوزه تأکید کرد.

سرهنگ صیاد درویشی با اشاره به این که هر هفته طرح مشترک امنیت اخلاقی با همکاری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در شهر اجرا می‌شود، گفت: از ظرفیت پلیس قم در حوزه امنیت اخلاقی به خوبی استفاده شده تا عملکرد مطلوبی را در سطح استان شاهد باشیم.

وی گفت: مدیران انتظامی استان در طرح «سامانه ناظر» پس از روئیت هرگونه مواردی اعم از بد پوششی، آلودگی صوتی و ...، به این سامانه پیامکی ارسال و خودرو در لیست توقیف قرار گرفته که در مرحله بعدی نیز بنا داریم از مدیران علاقمند سایر بخش‌ها نیز استفاده کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با تأکید بر این که برقراری امنیت باید در تراز شهر مقدس قم باشد، افزود: سعی کردیم با یک هم افزایی بسیار خوب همه اقدامات پلیس با حفظ کرامت انسانی، حقوق شهروندی و رعایت تمام موازین شرعی و اخلاقی با رویکرد ایجابی و مبتنی بر اخلاق مداری دنبال شده تا اثر بخشی در جامعه داشته باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سردار علی محمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل، تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شدند.

محمدی، مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه، مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

اراذل و اوباش قمه بدست در تبریز زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز از دستگیری و زمینگیر شدن ۲ نفر از اراذل و اوباش قمه بدست با تیراندازی پلیس خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این‌که ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت ماموران حمله ور شد که ماموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متاسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و ماموران برای حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنها شلیک و هر ۲ متهم را زمین گیر و دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • ادعای مداح معروف از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غرب در هیئت‌ها | فیلـم
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم