Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@13:14:11 GMT

کسب روزی حلال عملی ارزشی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۳۴۱۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،  امام جمعه باشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به ۱۱ اردیبهشت، روز کار و کارگر ضمن تبریک به همه کارگران گفت: کار در اسلام یک عمل ارزشی است واگر کسی برای کسب روزی حلال برای خود وزن وبچه اش تلاش کند عبادت کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین عبودی با توصیه به مسئولان افزود: برای حمایت از کارگران از تولیدات داخل استفاده کنید چراکه کارگران ما مظلوم واقع شده  ودرسال حمایت از کالای ایرانی باید از آن‌ها حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
خطیب جمعه باشت با بیان اینکه مردم استان مردمی غیور و دلسوز هستند اضافه کرد: مسئولان ما باید طوری برنامه ریزی کنند که جنس با کیفیت کارگر ایرانی خریده شود.
با اشاره به در پیش بودن ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) گفت: انسان بدون الگو نمیتواند زندگی کند و حضرت علی اکبر بهترین الگو برای جوانان است.
حجت الاسلام والمسلمین عبودی با اشاره به اینکه ۱۲ اردیبهشت، روز شهادت استاد مطهری وروز معلم است اضافه کرد: شهید مطهری درآن دوران با قلم وبیان مناسب به دانشگاه ورود پیدا کرد و توانست تفکر اصیل اسلامی را در جامعه تبیین کند.
وی ادامه داد: تعیلم وتعلم دراسلام از یک جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به طوریکه در روایات هم بر فضیلت یادگیری و علم آموزی حتی تا لحظات آخر عمر انسان تاکید شده است.
امام جمعه باشت درپایان، ۹ اردیبهشت روز شورا‌ها راتبریک گفت و افزود: شورا‌ها رای مردم را که در دست آن‌ها امانت است، امانت داری کنند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بنا بر بخشنامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تمام موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی، شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.   یادآور می‌شود، در شش ماهه اول سال ساعت بازدید از موزه‌ها شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۲۰ و در شش ماهه دوم سال ساعت بازدید از شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۱۸ می‌باشد.  

دیگر خبرها

  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • نتایج بازی‌های فوتبال جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکید امام جمعه اهل سنت ارومیه برتکریم کارگران و معلمان