Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@00:26:37 GMT

باجلانی دیگر وزنه بردار دختر ایران، پنجم شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۴۵۱۰

باجلانی دیگر وزنه بردار دختر ایران، پنجم شد

الناز باجلانی در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان آسیا در دسته 63 کیلوگرم با مجموع 143 کیلوگرم مقام پنجم را از آن خود کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، الناز باجلانی وزنه‌بردار 63 کیلوگرم تیم ملی نوجوانان دختر کشورمان در رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی پایه آسیا با 8 وزنه‌بردار دیگر در گروه A دسته 63 کیلوگرم به رقابت پرداخت و در پایان با مجموع 143 کیلوگرم به مقام پنجم دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باجلانی موفقیت چشم‌گیری در این رقابت‌ها داشت و با ثبت وزنه‌های 67 کیلوگرم در حرکت یکضرب و 80 کیلوگرم در حرکت دوضرب 147 کیلوگرم در جایگاه پنجم این وزن ایستاد. وی در حرکت یکضرب وزنه‌های 58، 64 و 67 کیلوگرم را مهار کرد و پنجم شد.
باجلانی در حرکت دوضرب نیز وزنه‌های 69 و 76 کیلوگرم را بالای سر برد و فقط در مهار وزنه 81 کیلویی ناموفق بود تا در حرکت دوضرب پنجم شود و با مجموع 143 کیلوگرم به مقام پنجم برسد.
"فیض‌اله‌ئف" از ازبکستان در حرکت یکضرب 95 کیلوگرم، حرکت دوضرب 122کیلوگرم و مجموع 217کیلوگرم به 3 مدال طلا دست یافت.
"سان چو" وزنه‌بردار کره‌شمالی که در حرکت یکضرب مدال نقره گرفته بود، در حرکت دوضرب سه بار پیاپی وزنه 116 کیلو رو مهار نکرد تا از دور مسابقات حذف شود.
به گزارش ایران آنلاین، پنجشنبه پارمیدا محمودیان به عنوان نخستین بانوی وزنه بردار در تاریخ ورزش ایران با رکورد مجموع 102 کیلوگرم در بین 6 وزنه بردار رده نوجوانان در جایگاه ششم دسته 58 کیلوگرم پیکارهای قهرمانی نوجوانان آسیا قرار گرفت.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)

 

 

 

منبع : تابناک باتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعادل عجیب کامیون در هنگام حمل بار (فیلم) اقدام خلاقانه راننده کامیون برای جلوگیری از تصادف (فیلم) بلند کردن کامیون گردشگران توسط یک فیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • فصل پنجم «نون‌خ» را می‌توان پیوند غرب و شرق ایران دانست
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی