Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی امروز در دیدار با وزیرکار، تعاون ورفاه اجتماعی در قم بیان کرد: دیدار وزیران و حضور آنان دربین مردم حس امیدواری را در جامعه القا می‌کند و این مسئله که عموم مردم حضور وزیر را دربین خود احساس کنند، نعمتی بزرگ و حتی مشکل گشا است.

 

این مرجع تقلید با اشاره به حدیثی از پیامبر مبنی براینکه محبوب ترین افراد نزد خداوند کسی است که قلب سلیم داشته باشد، گفت: من از شما وهمه‌ی مسئولین درخواست دارم که قلب سلیم داشته باشید و در بین مردم با عطوفت و مهربانی عمل کنید، هرچند که کسب رضایت مردم، امری مشکل است اما هرچه کار سخت تر باشد اجر آن بیشتر است لذا سعی کنید گره از کار مردم باز کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کرده اند، تقاضا دارم که در این مطلب پیرو خط رهبری باشید و به کارخانه ها و کالای ایرانی رسیدگی بیشتر داشته باشید، چراکه به دلیل نبود امکانات و سرمایه در بسیاری از کارخانه‌ها، کارگران زیادی بیکار شده اند.

 

آیت الله علوی گرگانی اضافه کرد: مسئولین مسلم بدانند که همت در رسیدگی به کارخانجات درصد بسیاری از مشکلات ناشی از بیکاری جوانان در جامعه را حل می کند.

 

این مرجع تقلید با اشاره به راه کار کشورهای دیگر در حمایت از تولید و اشتغال جوانان، اظهار کرد: از دولت تقاضا داریم در حد توان اعتباری را جهت ارائه وام بلاعوض به جوانان بیکار با استعداد در نظر بگیرد تا هم چرخ مملکت بچرخد و هم افتخاری برای کشور اسلامی باشد.

 

ایسنا

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی کالای ایرانی الله جوان رهبر وام اشتغال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • جوانان و نوجوانان اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد