Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@06:38:28 GMT

حضور جوانان سبب ایجاد انگیزه جمعی می شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۷۸۵۱۱

حضور جوانان سبب ایجاد انگیزه جمعی می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن روز جوان در شهربابک با بیان اینکه وجود با برکت جوانان انگیزه را برای کسانی که در میدان کار و فعالیت هستند، بهتر و دوچندان می کند، گفت: شهرستان شهربابک از جمله شهرهایی است که در حوزه های ورزش، علم، کار و فعالیت، جوانان پرشوری دارد که در کشور هم میدان دار هستند و این مایه مباهات و افتخار ماست و جای امیدواری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهربابک نسبت به سالهای قبل سرزنده تر شده و این را برخی از مسئولان استان هم تأیید می کنند، افزود: فعالیت های رو به جلو در شهرستان حکایت از انگیزه هایی برای جوانان و امیدی برای آینده آنهاست.

اسدی به نیروی ورزشی بسیار قوی، فکر فوق العاده و افزایش بهره وری کارهای علی هاشمیان اشاره کرد و یادآور شد: در بخش ورزش و از زمانی که علی هاشمیان به مدیرعاملی باشگاه مس شهربابک منصوب شده، پیروزی ها و موفقیت های مداومی در بخش های ورزشی اتفاق افتاده و انگیزه های ورزشی را زیاد کرده است.

وی تصریح کرد : قصد داریم امسال در بخش های ورزشی چند برابر گذشته هزینه و ورزش را همگانی کنیم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، استعدادیابی باشگاه مس در رشته های پرطرفدار در روستاها و شهرستان را از فعالیت های خوب هاشمیان برشمرد و قول کمک های مؤثر و خوبی در بخش های ورزشی داد تا جوانان با فعالیت های خود بتوانند آرمانهای خود را در این حوزه پیاده کنند.

وی به بخش های اقتصادی و اشتغال شهربابک نیز اشاره کرد و افزود: هدف از مجتمع شدن مس، افزایش سرعت فعالیت صنایع جنبی مس در منطقه است.

اسدی با بیان اینکه در حال حاضر ده ها طرح در دست اقدام داریم و حضور بخش خصوصی در این قسمت الزامی است، تصریح کرد: این طرح ها صنایع جنبی مس را رونق می بخشد و باعث اشتغالزایی و سرمایه گذاری در شهرستان می شود.

وی به تعاملش با هیئت دولت و مسئولان کشور و استان اشاره کرد و یادآور شد: از زمان عهده دار شدن مسئولیت نمایندگی، در مسیری قدم برداشته ام که تا حدودی به اهداف معین رسیده ایم و امیدوارم در پایان کار نیز خروجی خوبی از جمله ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری سرمایه داران در بخش های مختلف داشته باشیم.

اسدی با تأکید بر افزایش ظرفیت های شهرستان تصریح کرد: این افزایش ظرفیت با تعریف روش هایی که راه را برای ورود منابع مالی و سرمایه گذاری در شهرستان هموار می کند ممکن است و این نیز باعث اشتغالزایی می شود.

اسدی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: 90 درصد از کار راه اندازی مجموعه فاضلاب شهرستان تکمیل شده و اگر این بخش با کمک بخش خصوصی راه اندازی شود و پساب به معادن حوزه شهرستان منتقل شود، سرمایه حداقل 100 میلیارد تومانی در شهرستان به چرخش در می آید و امیدواریم که با فکر، صبر و تدبیر چنین اتفاقات مثبتی رخ دهد.

انتهای پیام/ب

جشن روز جوان در شهربابک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۷۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • محدودیت؛ یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود