Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مظفری معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران به منظور ارزیابی از نحوه خدمات و اقدامات ارائه شده به مددجویان در این مرکز حضور یافت و وضعیت زندان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی ندامتگاه شهرری، احمد مظفری معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران بمنظور ارزیابی از نحوه خدمات و اقدامات ارائه شده به مددجویان در این مرکز حضور یافت و وضعیت زندان و مسائل موجود را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی محمدی مدیر ندامتگاه شهرری وظیفه زندان و زندانبانی نوین در دنیا و کشور ما را اصلاح، بازپروری، ارتقای توانمندی زندانیان برای جامعه پذیری دانست و افزود: جرم، یک بیماری رفتاری و محصول خانواده و جریانات اجتماعی است که باید پیشگیری و درمان شود.

وی گفت: برای کنترل و مهار پدیده بزهکاری باید تدابیری اندیشید که علاوه بر خشکاندن ریشه‌های جرم سبب کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها گردد.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: اشتغالزایی اجرای برنامه‌های فرهنگی در زندان‌ها باعث کاهش فشار روحی و روانی بر مددجویان، بهینه سازی اوقات فراغت و افزایش اعتماد به نفس و مسوولیت پذیری آنان می‌گردد.

در ادامه جلسه مظفری معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: کاهش تراکم جمعیت در زندان‌ها می‌تواندعامل مهم و بازدارنده در جلوگیری از آسیب‌های زندان باشد. همچنین اعطای عفو، آزادی مشروط و مرخصی به زندانیان به همان میزان نیز می‌تواند اثرات و نتایج مثبت و سازنده‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز