Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور ویژه ورزشکاران با هوش میانه (ID)، با حضور نمایندگان ۱۰ استان برگزار شد. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این رقابت ها در مجموعه ورزشی تختی تهران در رشته تایم تریل برگزار و نتایج زیر حاصل شد:

مقام اول    خراسان رضوی
مقام دوم     گلستان
مقام سوم   کهگیلویه و بویراحمد

در اولین دوره رقابت های قهرمانی کشور ورزشکارانی از استان های تهران، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، خراسان رضوی، گلستان، گیلان، البرز، بوشهر، زنجان و یزد حضور داشتند و نفرات برتر برای دعوت به اردوهای تیم ملی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید یاسر موسوی ظهر دوشنبه با اعلام این خبر گفت: مسابقات انتخابی ووشو آقایان استان در رده سنی جوانان در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی خانه ووشو برگزار شد.

وی افزود: در بخش ساندا فراشبند اول به مقام قهرمانی دست یافت و شهرستان‌های جویم و کوار حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت ووشو فارس اظهار داشت: اما در مجموع ساندا و تالو تیم شیراز الف قهرمان شد و تیم لامرد به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شیراز ب نیز بر سکوی سوم ایستاد.

موسوی بیان داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها پس از برگزاری دو مرحله مسابقات درون اردویی با توجه به سهمیه استان‌ها اواخر خرداد ماه سال جاری به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت ووشو فارس ادامه داد: در اتمام مسابقات از سید رضا سجادیان، افشین کشاورز، محمد مهدی علوی ۳ داور نمونه استان فارس و عبدالعزیز مظفری، بهرام مرادی و حبیب جابری ۳ مربی برتر فارس با اهدا تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.

کد خبر 6098250

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور