Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دورود و ازنا و نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود به همراه مسئولان این واحد از قسمت‌های مختلف دانشگاه بازدید کرده و در جریان فعالیت های صورت گرفته و برنامه های آتی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد دورود در جلسه ای که در حاشیه بازدید نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد حضور وی را نشان دهنده توجه اش به مراکز آموزشی و اهمیت ویژه و جایگاه دانشگاه در جامعه دانست و در ادامه گزارشی از عملکرد واحد دورود در زمینه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر منصور ترکیان تباربا توجه به نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود در توسعه شهرستان افزود: «این واحد با ارائه برنامه‌های آموزشی و علمی در شهرستان، فراهم کردن امکانات و تجهیزات مورد نیاز در رشته‌های مختلف و استفاده از مجرب ترین اساتید توانسته است گام های ارزنده ای در توسعه و پیشرفت شهرستان بویژه در تربیت نیروی متخصص و علمی بردارد.»

ترکیان تبار، توجه به درآمدزایی از طریق تولید علم و اقتصاد دانش‌بنیان را از مهمترین فعالیت‌ها و برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: «ورود به عرصه سرمایه گذاری و اقتصاد دانش‌بنیان گامی بلند در راستای اتکای دانشگاه‌ها به درآمدهای غیر شهریه‌ای و پرداختن به حل مشکلات جامعه است و معتقدیم ارتقای کمی و کیفی دانشگاه مرهون همدلی و همیاری است و تلاش خواهیم کرد با رفع کاستی‌ها و تقویت نقاط قوت این مجموعه، در راستای اعتلا و ارتقای آموزش عالی شهرستان گامی موثر برداشته شود.»

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی نیز با توجه به اقدامات انجام شده در واحد دورود و پتانسیل‌های موجود برای پیشرفت های بعدی، گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود قابلیت‌های فراوانی برای توسعه رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دارد. قطعاً به همراه رئیس واحد برای تحقق این مهم کوشش خواهیم کرد و در این باره رایزنی های بسیار مطلوبی با وزرات بهداشت در سال گذشته صورت گرفته و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد تصویب چند رشته پیراپزشکی در واحد دورود باشیم.»

مجید کیان پور افزود: «تجهیزات، امکانات و فضاهای آموزشی در واحد دورود توسعه مطلوبی داشته و بدون شک همدلی، صمیمیّت و کارایی موجود مدیریتی، آموزشی و تحقیقاتی در این واحد می تواند با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود به رشد و توسعه همه جانبه منطقه منجر شود.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش