Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@16:40:41 GMT

اهدای زندگی به سه بیمار هموطن در مشهد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۳۴۶۷

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: در هفتصدو چهل وششمین   عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزي در مرکز پیوند اعضای منتصریه این دانشگاه ؛سه عضو محمدشمس آبادی  46 ساله  به سه بیمار به طور رایگان اهدا و پیوند شد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد زنده یاد  محمدشمس آبادی به  بیمار آقای  61 ساله ساکن زابل  پيوند  و به بیمار زندگي دوباره بخشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: قرنیه ها ی مرحوم محمدشمس آبادی  نیز برای پيوند به بیمارستان خاتم الانبیاء  مشهد ارسال شد.

 مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: زنده یاد محمدشمس آبادی كه از بیمارستان واسعی سبزوار به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شده بود، پس از انجام مراحل تأييد مرگ مغزي و رضايت خانواده در بيمارستان منتصریه تحت عمل جراحي اهدای عضو قرار گرفت .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا پیوند بین دانشجو، صنایع و ایجاد اشتغال است

ایسنا/لرستان معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کشور گفت: رویداد صدرا پیوند بین دانشجو، صنایع و ایجاد اشتغال است.

داریوش جاوید امروز (۱۹ اردیبهشت‌ ماه) در نشست تخصصی معاونان توسعه دانشگاه آزاد کشور که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری نشست تخصصی معاونان توسعه دانشگاه آزاد کشور هم‌افزایی برای کسب تجربه‌های موفق واحدهای دانشگاهی است.

وی بیان کرد: نمایشگاه توانمندی صنایع بروجرد باعث می‌شود دانشجویان با صنایع شهر خود آشنا شوند و برای ایجاد اشتغال در صنایع اقدام کنند.

محمدرضا معظمی گودرزی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد نیز در این مراسم، گفت: این نشست با حضور ۲۰۰ نفر از معاونان و سه کارگروه تخصصی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: معاونان توسعه دانشگاه آزاد کشور از اماکن دانشگاه آزاد بروجرد مانند دانشکده دندانپزشکی، مرکز بیماران خاص، مدارس سما و نمایشگاه صدرا که توانمندی‌های صنایع بروجرد را به‌نمایش گذاشته شده بود، دیدن می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد افزود: از خانواده شهید سید عباس صالحی که از دانشجویان دانشگاه آزاد بود، تجلیل و دانشنامه شهید در رشته حقوق به خانواده او تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا پیوند بین دانشجو، صنایع و ایجاد اشتغال است
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید خراسان رضوی
  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • پیوند علم و سیاست در دانشگاه‌های ایران علیه صهیونیسم
  • مناظره نوش آبادی و خزائی در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا برگزار نشد
  • اعطای جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است