Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@23:13:05 GMT

ارسال لیست خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۳۸۶۱

ارسال لیست خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مسئول بررسی مدارک طرح ترافیک خبرنگاران گفت: افرادی که تا چهارشنبه هفته قبل ثبت‌نام کرده‌اند، مدارک آن‌ها بررسی و بزودی نامه‌ای برای مدیران مسئول ارسال می‌شود و فهرست کسانی که مدارکشان مورد تأیید قرار گرفته ارسال می‌شود.
فرهاد خوانساری در خصوص آخرین وضعیت بررسی آرم طرح ترافیک خبرنگاران، گفت: ظرف یکی، دو روز آینده فاز اول پایش خبرنگاران به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: سایت را نبسته‌ایم و خبرنگاران همچنان ثبت‌نام می‌کنند، البته این را هم بگویم که مجوز طرح ترافیک تا ۱۵ اردیبهشت اعتبار دارد.

مسئول بررسی مدارک طرح ترافیک خبرنگاران با بیان اینکه سهمیه خبرنگاران امسال کاهش چشمگیری داشته است، گفت: افرادی که تا چهارشنبه هفته قبل ثبت‌نام کرده‌اند مدارک آن‌ها بررسی شده و حداکثر امروز نامه‌ای برای مدیران مسئول ارسال می‌شود و فهرست کسانی که ثبت‌نام کرده و مدارکشان مورد تأیید قرار گرفته ارسال می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که سرنوشت افرادی که مدارک آن‌ها مورد تأیید قرار نگرفته چه می‌شود؟ گفت: احتمالاً نواقصی در ارسال مدارک داشته‌اند و این‌ها حذف شده‌اند مگر اینکه در لیست تکمیلی اثبات کنند که مدارکشان اشکال داشته و مشکل برطرف شده است.

به گفته خوانساری، تقریباً در فاز یک خبرنگاران سهمیه خود را استفاده کرده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر سهمیه به اتمام رسیده پس تکلیف افراد جامانده چه می‌شود، گفت: مطلق در این باره نظر نمی‌دهم در آیین‌نامه شورا آمده است که اگر میزان ثبت‌نام از سهمیه بالاتر باشد سازمان حمل‌ونقل موظف به رتبه‌بندی است و دست ما در اینجا باز نیست. اجازه دهید کار روال طبیعی خود را ادامه دهد.

خوانساری با بیان اینکه در بین خبرنگاران افرادی بوده‌اند که خبرنگار نبوده‌اند و ثبت‌نام کرده بودند، گفت: آن‌ها را حذف کرده‌ایم.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز

اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

قرار بود پذیرفته‌شدگان، ۳ روز پس از اعلام نتایج یعنی از چهارشنبه ۵ اردیبهشت به درگاه my.medu.ir مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند اما بخش «جذب و استخدام _ کارا» فعال نبود و این موضوع داوطلبان را با چالش مواجه کرده بود.

پیگیری خبرنگار ما از مسئولان آموزش و پرورش حاکی از این است که این سامانه از امروز فعال می‌شود. همچنین به داوطلبان برای ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک فرصت کافی داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • سامانه سنام قوه قضائیه پس از ۱۰ روز همچنان قطع است
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم