Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-06@20:37:51 GMT

مهمترین مطالبات جوانان مشارکت اجتماعی است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۴۳۸۸

مهمترین مطالبات جوانان مشارکت اجتماعی است


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مهمترین مطالبات جوانان مشارکت اجتماعی است، گفت: تغییر نسل در وزارت ورزش و جوانان را در این دولت محقق می کنیم.

به گزراش امتداد نیوز، مسعود سلطانی فر در نشست هم اندیشی روسای مجامع سازمان های مردم نهاد سراسر کشور و جوانان احزاب و تشکل هادر اکادمی ملی المپیک، افزود: وزارت ورزش و جوانان در راه تحقق وعده های رییس جمهور قدم برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تشکر می کنم از حضور جوانان و نمایندگان سمن ها و احزاب  که در سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) در این نشست حاضر شدند.

وی ادامه داد: از جهانگیری مرد اجرایی دولت و یار و یاور ورزش  و امور جوانان که  همیشه همراهی کردند تا بتوانیم قدم های خوبی را برداریم ، تشکر صمیمانه دارم و در آستانه ولادت حضرت ولی عصر (عج ) این عید بزرک را تبریک  می گویم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: این جلسه را تشکیل دادیم تا حرف  مردم را بشنویم  ️هرچند که در همه سفرهای استانی با سازمان های مردم نهاد جلسه داشتیم و در تهران نیز ️هر هفته با نمایندگان سازمان های مردم نهاد دو استان نشست داریم تا شنونده خواسته ها و مطالباتشان باشیم. این نشستها کار ما را تسهیل می کند چرا که این جوانان دوست دارند  پایه های نظام مقدس با مشارکت مردم مستحکم تر شود. در وزارت ورزش تا آنجا که امکان داشته بر استفاده از مدیران جوان و  بهره گیری از توانمندی مدیریتی بانوان قدم های اساسی  را برداشتیم.

وی گفت: با وجود انتقاد از ساختار سنی دولت، انصافا رییس جمهور و جهانگیری و مجموعه دولت تلاش کردند که به وعده هایی که دادند تحقق بخشند. مهمترین مطالبات جوانان مشارکت اجتماعی  آنهاست که حق شهروندی محسوب می شود و این دولت تلاش  کرد این مسیر را که با نگاه  امنیتی دولت  گذشته مواجه شده  بود، تبدیل به فضای امنی کند، زیرا باور داشتیم اگر این مشارکت نباشد عوارضی خواهد داشت.

سلطانی فر افزود: بحث تسهیل ارتباطات در عصر فعلی حقوق غیر قابل انکار شهروندان است که دولت شفاف سازی را در دستور کار خودش داشته است. در موضوع ارایه تسهیلات ازدواج که وظیفه مهم  هر دولت است  میزان وام ازدواج  از سال  ٩٢ با افزایش سه  و نیم برابری در پایان سال ٩٥ به ٩ هزار و هشتصد میلیارد تومان رسیده است و در سال گذشته به ١٢ هزار میلیارد تومان هم رسید.

وی خاطرنشان کرد: دفاتر مشاوره ازدواج را با هدف تحکیم بنیان خانواده، مجوز فعالیت دادیم. تشکل های مردم نهاد در سال ٩٢، کمتر از یکصد سمن بود اما اکنون سازمان های مردم نهاد کشور به دو هزار سمن رسیده است. خانه های جوان در دولت نهم و دهم به دستگاه های دیگر واگذار شده بود اما امروز از مرز هفتاد خانه جوان گذشته است.

وزیر ورزش و جاونان با بیان اینکه در زمینه جوانگرایی در وزارتخانه ورزش و جوانان قدم هایی برداشتیم و به جوانان باور داریم، گفت: در فدراسیون هایی که مدیریت بیست تا ۳۰ ساله داشتیم در فرایند انتخابات جوانها حضور یافتند همچنین پنج مدیر کل جوان  در راس ادارات کل ورزش و جوانان استان ها منصوب کردیم که عملکرد آنها واقعا راضی کننده بوده است. در ستاد وزارت ورزش و جوانان هم تا انجا که مقدور بوده است بهره گیری از جوانان صورت گرفته است.

وی گفت: تغییر نسل در وزارت ورزش و جوانان را در این دولت به وجود خواهیم آورد و وزارت ورزش و جوانان  به منظور تحقق وعده های رییس جمهور قدم های خوبی برداشته است.

true برچسب ها : مسعود سلطانی فر هفته جوان وزارت ورزش و جوانان true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر هفته جوان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی اصفهان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی و نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام (ره) (نقش جهان) این شهر با مشارکت هیات امنای بازار و نهاد‌های مربوطه گفت: نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها اولین اقدام موثر هیات امنای بازار اصفهان و بر اساس درخواست‌های مردمی است و در این زمینه نهاد‌هایی مانند پلیس راهور و شهرداری مشارکت اثربخش داشتند.

مصطفی نباتی‌نژاد افزود: نظم‌دهی به بخش‌های دیگر بازار با مشارکت هیات امنا در دستور کار قرار دارد تا شاهد کاهش چالش‌ها و مشکلات در این ناحیه تاریخی و فرهنگی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد