Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@08:32:18 GMT

پرداخت یارانه ارزی خوراک دام و طیور از هفته آینده +سند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۴۵۶۰

پرداخت یارانه ارزی خوراک دام و طیور از هفته آینده +سند

وزارت جهاد کشاورزی با صدور اطلاعیه‌ای از وارد کنندگان ذرت و سویا خواست همکاری لازم را برای ارائه محصولات خود به قیمت‌های تعیین شده داشته باشندو اعلام کرد یارانه خوراک دام و طیور از ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: وزارت جهاد کشاورزی با صدور اطلاعیه‌ای از وارد کنندگان ذرت و سویا خواست همکاری لازم را برای ارائه محصولات خود به قیمت‌های تعیین شده داشته باشندو اعلام کرد یارانه خوراک دام و طیور از ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    علی‌اکبر مهرفر معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی با ارسال اطلاعیه‌ای برای وارد کنندگان نهاده‌های دامی (ذرت و کنجاله سویا) اظهار کرد: نظر به اینکه از اوایل هفته آینده سامانه جامعه تجارت بانک مرکزی، وزارت جهاد کشاورزی و گمرک ایران آمادگی لازم را برای ارائه خدمت در رابطه با پرداخت ۴ هزار ریال به ازای هر دلار برای واردت کالا‌های اساسی بویژه ذرت و کنجاله سویا خواهند داشت، لذا انتظار دارد در جهت همکاری برای اجرای سیاست‌های ارزی جدید دولت اقدام لازم برای عرضه کافی در بازار و عدم تغییر قیمت به عمل آورده و تمهیدات لازم برای آرامش بازار را فراهم نمایید.

نظر به اینکه کالا‌های مذکور مشمول کنترل قیمت بوده و نرخ ارز آن‌ها با توجه به یارانه ۴ هزار ریالی به ازای هر دلار تغییر نکرده همکاری و مساعدت همه ذینفعان می‌تواند از برخورد قانونی و اخلاق احتمالی در بازار جلوگیر به عمل آورد؛ بنابراین گزارش بعد از تک نرخی شدن نرخ ارز و تعیین دلار تک نرخی به مبلغ ۴۲۰۰ تومان دولت تصمیم گرفت برای واردات کالا‌های اساسی از جمله ذرت و سویا که ماده اولیه خوراک دام و طیور را تشکیل می‌دهند و قیمت آن‌ها بر هزینه تمام شده گوشت قرمز و مرغ تاثیر مستقیم دارد ۴۰۰ تومان به ازای هر دلار اختصاص دهد. اما فاصله یک هفته‌ای اختصاص این امر باعث گرانی این محصولات در بازار مصرف شد که دولت به وارد کنندگان هشدار داده که در صورت عدم رعایت نرخ‌های معمول و تعیین شده برخورد قانونی با اخلالگران بازار خواهد داشت.   لینک کوتاه خبر: farda.fr/003NwO

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟