Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: دانش‌آموزان مددجوی اصفهانی در نخستین جشنواره سرود فریاد مستضعفین که در اصفهان برگزار شد به رقابت پرداختند و دانش‌آموزان اصفهان، تیران و کرون و کاشان رتبه‌های نخست را به دست آوردند. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ استانها اصفهان نظرات

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراصفهان با اشاره به برگزاری نخستین مرحله جشنواره سرود فریاد مستضعفین اظهار داشت: مرحله استانی نخستین جشنواره سراسری سرود «فریاد مستضعفین» با شرکت 19 گروه از دانش آموزان مددجوی کمیته امداد اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرحله استانی این جشنواره 7 اردیبهشت‌ در مجتمع فرهنگی شیخ بهایی برگزار شد، افزود: 19 گروه 15 نفره از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد با ارائه سرودهایی با محوریت مفاهیم انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مستضعفین و مقاومت، استکبارستیزی و مدافعان حرم با هم به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به نقش برجسته سرودهای دانش‌آموزی در سنت فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد خلق سرودهای ماندگاری در حوزه فرهنگی انقلاب اسلامی بودیم که جشنواره سراسری سرود «فریاد مستضعفین» با هدف بازآفرینی کارکردهای تربیتی و دینی سرود دانش‌آموزی و افزایش شور و نشاط در میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برگزار شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در دو نوبت صبح و عصر در این جشنواره به ارائه آثار خود پرداختند، افزود: 15 گروه سرود دختر در نوبت صبح و 4 گروه پسر در نوبت بعدازظهر شرکت کردند.

زارع  با بیان اینکه گروه‌های اول این جشنواره در مرحله کشوری این رقابت‌ها که تابستان سال جاری در تهران برگزار می‌شود حضور می‌یابند، گفت: آثار ارائه‌شده با حضور داورانی از حوزه هنری استان ارزیابی شدند و در میان دانش‌آموزان پسر گروه‌های منطقه یک اصفهان و شهر تیران و کرون حائز رتبه‌های اول و دوم و در میان دختران گروه‌های منطقه یک اصفهان، تیران و کرون و کاشان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه به همه دانش‌آموزان حاضر در جشنواره به‌رسم یادبود هدایایی اهدا شد افزود: گروه‌های حائز رتبه‌های برتر با اهدای جوایز ارزنده‌ای تقدیر شدند و مربی گروه سرود شهرستان سمیرم نیز عنوان مربی برتر را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر هنرستان زارچ گفت: این نمایشگاه باهدف ارائه دستاورد‌های علمی و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مشاغل و بازار کار راه‌اندازی شده است. 
 
وکیلی افزود: در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته‌های حسابداری، معماری، گرافیک و خیاطی دستاورد‌های خود را در قالب ۲۰۰ اثر برگزیده به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • نخستین همایش هوش مصنوعی در برخوار برگزار شد
  • ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد
  • هدف جشنواره سرود ارتقای کیفی آن است
  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • تشریح جزئیات برگزاری جشنواره سرود فجر/ سرود تقویت می‌شود
  • برنامه دولت برای تقویت سرود/ انتقاد از مجموعه‌هایی که نیامدند
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد