Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@02:16:59 GMT

مسیر همه ما یکی و آن بسیج است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۸۶۲۶۶

مسیر همه ما یکی و آن بسیج است

عمران قنبری طی حکمی از سوی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان به عنوان سرپرست جدید حوزه بسیج دانشجویی شهید همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور جمعی از مسئولان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و بسیج دانشجویی استان کردستان برگزار شد، عمران قنبری به عنوان سرپرست جدید حوزه بسیج دانشجویی شهید همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج معرفی و از زحمات سه ساله میلاد فخرایی تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عمران قنبری داشنجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و معاون فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان است که از این پس مسئولیت حوزه شهید همت این دانشگاه را بر عهده دارد.

در این جلسه تودیع و معارفه محمدقربان کیانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان ضمن قدردانی از میلاد فخرایی گفت: در زمان وی کار‌های فرهنگی و ارزشی  بسیار خوبی در سطح دانشگاه و دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج انجام شد برای وی آرزوی موفقیت  در سنگر‌های بعدی را دارم.

وی افزود: تمام مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان حامی و همراه تفکر بسیجی و کار‌های بسیجی هستند چرا که مسیر همه ما یکی و آن بسیج است.

کیانی با اشاره به اینکه بسیج مولد انقلاب و یادگار امام راحل است گفت: دانشجویانی که قلبشان در گرو تفکر بسیجی است با انگیزه بهتر و بیشتری کار‌ها و امورات را به پیش می‌برند.

در ادامه علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان اظهار کرد: یکی از افتخارات بسیج دانشجویی این است که مستقیما به فرمان امام راحل عظیم الشان در ۲ آذر سال ۶۷ تشکیل شده است چرا که آن امام هما با آن تیزبینی و درایت و تدبیری که داشتند به خوبی میدانستند که بعد از پایان جنگ، مراکز مهمی مانند دانشگاه‌های ما محل و هدف دشمنان خواهد بود، البته در کنار این فرمان، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نیز ۱۲ دیدار اختصاصی با مجموعه بسیج دانشجویی داشته‌اند که این نشان از اهمیت بسیج دانشجویی است.

وی ادامه داد: امام راحل (ره) در همان فرمان تاریخی سال ۶۷ رسالت و هدف بسیج دانشجویی را دفاع از اسلام ناب محمدی، مقابله با ایادی آشکار و نقاب دار استکبار و دفاع از اصول تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی در محیط دانشگاه تعیین کردند.

محمدپناه تصریح کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل قانونی با داشتن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجلس شورای اسلامی و فرمان امام و رهبری و با شرح وظایف مشخص در حوزه جذب، سازماندهی و آموزش در مجموعه دانشگاهی، تربیت نیرو‌های همطراز انقلاب را بر عهده دارد.

وی یادآور شد: هر چند امروز در سطح دانشگاه‌ها چهار تشکل فعال بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی، انجمن اسلامی و جنبش عدالت خواه فعالیت می‌کنند، اما اصلی‌ترین و پرچم دار اصلی جنبش‌های دانشجویی در کل دانشگاه‌ها بسیج دانشجویی است و هیچ گاه با آمدن و رفتن یک دولت اصول خود را تغییر نداده است و فقط منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده است.



علی محمدپناه با اشاره به اینکه عجین شدن تعهد و تخصص در مجموعه دانشگاهی نیاز امروز جامعه و کشور است گفت: مجموعه دانشگاهی در راستای تربیت جوانان شایسته، متعهد و متخصص برای ورود به بدنه مدیریتی کشور رسالت بس سنگینی بر عهده دارد و بسیج دانشجویی همراه دانشگاه در تربیت جوانان همطراز انقلاب تلاش می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشیتی که امروز در جامعه وجود دارد را تفکر بسیجی و مدیریت جهادی عنوان کرد و گفت: باید خروجی بسیج دانشجویی پرورش دانشجویان با استعدادی با تفکر بسیجی برای بدنه مدیریتی آینده کشور باشد.

وی به فعالیت‌های انجام شده اردو‌های جهادی در روستا‌های محروم استان اشاره کرد و گفت: امروز دانشجویان بسیجی با الگوپذیری از جوانان دوران انقلاب که سنگر علم و دانش را رها کردند و در جبهه‌های حق علیه باطل در مقابل دشمن ایستادند، در اوقات فراغت خود راهی روستا‌های محروم استان می‌شوند و به خدمت رسانی به مردم این روستا‌ها اقدام می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در پایان ضمن تقدیر و قدردانی از سه سال تلاش و فعالیت میلاد فخرایی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برای عمران قنبری آرزوی موفقیت کردند.

در ادامه میلاد فخرایی گفت: بسیج دانشجویی به عنوان بازوان فرهنگی در دانشگاه فعالیت‌هایی مطمئن را در باب ترویج گفتمان انقلاب اسلامی انجام داده است

وی افزود: امام راحل به واقع فیلسوف قرن بودند چرا که در ۲ آذر سال ۶۷ با فرمان تشکیل بسیج دانشجویی به اهمیت مراکز دانشگاهی و تاثیرگذاری آن‌ها پی برده بود.

وی به تشریح بخشی از فعالیت‌های خود در بسیج دانشجویی اشاره کرد و تاکید کرد: تمام موفقیت‌ها و فعالیت‌های انجام شده در بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج را مدیون همراهی و حمایت ریاست دانشگاه و سایر مسئولان این دانشگاه میدانم چرا که اگر حمایت‌های ان‌ها نبود نمیتوانستیم بدون دغدغه به فعالیت‌های خود بپردازیم.

میلاد فخرایی در پایان گفت: در هر سنگری باشم خود را سرباز ولایت می‌دانم و همیشه و در همه حال خود را عضوی از بسیج دانشجویی می‌دانم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع می‌کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید