Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - نخستین جلسه هماهنگی مدیران ستادی و استانی صندوق بیمه کشاورزی در سال جاری از صبح امروز 8 اردیبهشت ماه 1397در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مهندس حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی در این همایش با اعلام شعارسال ۹۷ مبنی بر فروش بیشتر بیمه نامه کشاورزی بر تحقق افزایش منابع بیمه ای تأکید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این هم اندیشی علاوه بر رسیدگی به موضوعات جاری نظام بیمه کشاورزی تحقق برنامه های بیمه ای سال زراعی جاری را نیز مورد بررسی قرار می دهد.

در این هم اندیشی که تا روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه جاری ادامه خواهد داشت, مدیران ستادی و استانی نظام بیمه کشاورزی حضور داشته و به طرح دیدگاه های خود می پردازند.

گفتنی است، این هم اندیشی، خدمت مضاعف و هرچه بیشتر به جامعه شریف بیمه گذاران را به عنوان یکی از اهداف این نشست سراسری در دستور کار خود قرار داده است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری