Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: تا پایان امسال ۵۳۰ روستای اردبیل از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهروز رزمی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار داشت: تا پایان امسال 530 روستای اردبیل از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند که اجرای این طرح یکی از دستاوردهای مهم سفر وزیر ارتباطات به استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 830 روستای استان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند افزود: با اجرای این طرح مشکلات اینترنت روستاهای استان برطرف می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: با حضور وزیر ارتباطات پروژه‌های مهم آی.سی.تی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده که برای این پروژه‌ها 167 میلیارد تومان در استان اردبیل اعتبار هزینه شده است.

رزمی از برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر رئیس جمهوری به اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه با برنامه‌ریزی انجام یافته پروژه‌هایی با بیش از 77 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد:با دستور وزیر ارتباطات قرار است 35 سایت تلفن همراه تا پایان سال اجرا شود که برای این پروژه حدود 10 میلیارد تومان هزینه لام است و سفر وزیر ارتباطات برای استان در حوزه فناوری اطلاعت بسیار تاثیرگذار بود.

رزمی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی دینا سنتر همراه اول خبر داد و گفت: برای این پروژه بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود که انتظار می‌رود تا 15 ماه آینده این پروژه به بهر‌ه‌برداری برسد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از دستاوردهای مهم سفر آذری جهری به اردبیل ایجاد سیستم وای فای در 9 مرکز گردشگری استان بود که این طرح نیز تا پایان سال راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۸۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد