Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئيس سازمان محيط زيست در واكنش به فيلم منتشر شده در فضاى مجازى در خصوص شكار دو قوچ توسط شكارچيان غيرمجاز، اظهار كرد: طبق قانون بايد با اين افراد برخورد كرد.

عيسى كلانترى رئيس سازمان محيط زيست در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واكنش به فيلم منتشر شده توسط پرویز پرستویی بازیگر کشورمان در فضاى مجازى درخصوص شكار دو قوچ توسط شكارچيان غيرمجاز، اظهار كرد: طبق قانون بايد با اين افراد برخورد كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وى افزود: در چنين مواردى اگر تفنگ هاى شكارچيان غيرمجاز باشد، اين سلاح ها ضبط می شود.

كلانترى در خصوص برنامه و سياست سازمان متبوعش براى برخورد با اينگونه شكارچيان اضافه كرد: سازمان محيط زيست برنامه دارد و هنوز هم آنها را پيگيرى می كند.

رئيس سازمان محيط زيست گفت: هر روز از اين گونه اتفاقات، به كرات رخ می دهد و شايد يك مورد از آن اين طور منعكس شود.

كلانترى با بيان اينكه روزانه ١٠ مورد يا بيشتر چنين اتفاقى می افتد، متذكر شد: تعداد محيط‌بانان كم است، همچنين اگر بخواهند با شكارچيان درگير شوند يا بايد بكشند يا اينكه كشته شوند.

وى خاطرنشان كرد: اين افراد بايد دستگير و به قانون تحويل داده شوند، بيشتر از اين كارى از ما بر نمی آيد.

انتهاى پيام/

جنایت چندشکارچی صدای پرویز پرستویی را هم درآورد +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس فراکسیون محیط زیست دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت شکارچی متخلف در گچساران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین حسینی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از این شکارچیان متخلف ۲۹ قطعه لاشه کبک و پنج قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی و بادی کشف شد.

حسینی بیان داشت: از یک هفته گذشته تاکنون این شکارچیان از سوی محیط بانان در گچساران شناسایی و دستگیر شدند.

وی جریمه شکار غیرمجاز هر قطعه کبک را با توجه به نوع جنسیت از سه میلیون تا ۹ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: مهمترین گونه‌های حیات وحش در زیستگاه‌های حیات وحش گچساران کبک، تیهو، گرگ، خرس، کل و بز است.

حسینی افزود: همچنین در این مدت با هماهنگی دادستان و همکاری پلیس اطلاعات انتظامی لاشه ۲ رأس کل وحشی در منزل یک شخص از اهالی یکی از روستاهای گچساران کشف شد.

وی تصریح کرد: شهرستان گچساران ۵۲ هزار هکتار منطقه حفاظت شده دارد که ۱۱ نفر محیط بان از آنها محافظت می‌کنند و کوه خامی، کوه سرخ و کوه دیل از مناطق حفاظت شده شهرستان گچساران هستند.

کد خبر 6099753

دیگر خبرها

  • کشف سلاح عجیب از شکارچیان حیات وحش/ عکس
  • هشت شکارچی متخلف در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شکار در فیروزکوه
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • تحویل یک قطعه بوتیمار به محیط زیست
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان