Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند از لباس محلی که قرار بود در جشن قهرمانی بر تن کند رونمایی کرد.

به گزارش شریان نیوز، دروازه‌بان پرسپولیس قرار بود با لباس محلی در جشن قهرمانی تیمش حاضر شود که از قرار معلوم مجوز لازم برای آن صادر نشد. او با اشاره به همین موضوع  با پیراهن محلی مورد علاقه اش عکسی به یادگار گرفت و در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین؛ این هفته چشم همه پرسپولیسی ها و حتی استقلالی ها (!) به بازی بزرگ هفته در استادیوم آزادی است. جایی که شاگردان اوسمار ویرا باید در دیدار برگشت مقابل سپاهان اصفهان به میدان بروند در حالی که بازی رفت را با نتیجه یک برصفر باخته اند.

پرسپولیس از طرفی در کورس قهرمانی است و کادرفنی و بازیکنان این تیم خوب می دانند پس از خداحافظی از جام حذفی تنها شانس آنها قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

از آن گذشته لغزش در دیدار با سپاهان اصفهان ممکن است قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری را به مخاطره انداخته یا حتی آن را غیرممکن کند. برهمین اساس سرخپوشان تهرانی همه انرژی خود را برای این بازی گذاشته اند.

از طرف دیگر سپاهان اصفهان هم هنوز روی کاغذ شانس برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و به دلیل کُری خوانی های همیشگی اصلا دوست ندارند مغلوب پرسپولیس شوند.

برای ژوزه مورایس که فصل پرفراز و نشیبی را با تیم پرستاره سپاهان پشت سرگذاشته شرایط متفاوت است. سرمربی پرتغالی که همسر ایرانی اختیار کرده و مسلمان شده است خوب می داند برای ماندن و مربیگری در سپاهان و فوتبال ایران باید پرسپولیس را شکست دهد.

برهمین اساس ژوزه مورایس چیزی را به قضا و قدر نسپرده است. از اردوی سپاهان خبر می رسد که مورایس و کادرفنی سپاهان به شدت پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند هستند.

سپاهانی ها امیدوارند خبر نرسیدن بیرانوند ملی پوش به بازی روز چهارشنبه صحت داشته باشد و امیررضا رفیعی جوان درون دروازه پرسپولیس بایستد اما...

سپاهانی ها به شدت پیگیر وضعیت مصدومیت علیرضا بیرانوند بوده و سعی کرده اند اخبار موثقی در خصوص گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس بگیرند تا در بازی حساس و نفسگیر روز چهارشنبه غافلگیر نشوند.

کد خبر 848541 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه