Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی امشب (هشتم اردیبهشت‌ماه) در حاشیه افتتاح پروژه بازسازی و توسعه بال شمالی بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از توفیقی که خداوند عطا کرد تا دوباره در آبادان و خرمشهر حضور پیدا کنم، بسیار خرسندم. پروژه‌هایی که امروز افتتاح شدند و هم اکنون از آن‌ها بهره‌برداری می‌شود، در افزایش رضایت مردم از خدمات وزارت بهداشت حتما موثر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این پروژه‌ها افزود: هم کلینیک‌های ویژه و اتاق‌های وِیژه زایمان و هم طرح هایی که تا آخر وقت امشب و فردا صبح افتتاح می‌شوند، حتما در ارتقای خدمات درمانی- بهداشتی، کاهش مرگ و میر و حوادث موثر هستند البته خود مردم باید تلاش کنند تا کمتر بیمار شوند. با این وجود معتقدم این پروژه‌ها خدمات بسیار خوبی هستند و در این زمینه مسیر بسیار خوبی دنبال می‌شود.

وزیر بهداشت ادامه داد: همه دوستان، نمایندگان، استاندار خوزستان، فرمانداران در خوزستان و همچنین سازمان منطقه آزاد اروند بسیار کمک می‌کنند که از آن‌ها ممنون هستیم. از دوستان خودم هم در دانشکده علوم پزشکی آبادان صمیمانه سپاسگزارم چرا که باعث خوشحالی و مسرت ما شده اند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اجرا و افتتاح پروژه‌های درمانی در منطقه آبادان و خرمشهر عنوان کرد: ان‌شاءالله باز هم به این منطقه خواهیم آمد و سوم خردادماه تعدادی از طرح‌ها افتتاح می شوند. دو یا سه طرح بسیار مهم نیز در دست اجرا داریم که تا پایان سال به بهره برداری می‌رسند. امیدواریم بیمارستانی که با همکاری بنیاد مستضعفان در حال احداث است ظرف یک سال و نیم آینده به بهره برداری برسد.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه با توجه به شیوع بیماری‌های پوستی ناشی از ریزگردها در منطقه، آیا بین نهادهای دولتی برای مبارزه و جلوگیری از شیوع این بیماری‌ها هم افزایی وجود دارد، گفت: آن بخشی که به ریزگردها و تغییر اقلیم و در مجموع مسائل زیست محیطی که مسائل کلانی است، مربوط می‌شود، توسط استاندار خوزستان و از طریق ارتباط مستقیم با شخص رئیس جمهور و معاونان رئیس‌جمهور در حال پیگیری است. ما نیز در بخش خدمات درمانی نهایت سعی خود را در این زمینه به کار می‌گیریم.

وزیر بهداشت ادامه داد: البته از کاستی‌ها و کمبودهای موجود عذرخواهی می‌کنیم. اگر منصفانه بخواهیم نگاه کنیم، توانمندی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سایر دانشکده‌های علوم پزشکی استان خوزستان در حال ارتقا است و همه کمک می‌کنند که قابل تقدیر است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بیمارستان وزارت بهداشت زایمان مرگ علوم پزشکی زیست محیطی رئیس جمهور دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان پوست وزارت بهداشت پارس بیماری پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند

دریافت 81 MB

به گزارش همشهری آنلاین دکتر سید مسعود داوودی، متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله درباره بیماری که ترانه علیدوستی به آن مبتلا شده و بیماری سندرم DREES و درمان آن می‌گوید: DREES یک بیماری حساسیتی تاخیری است که با تغییرات پوستی، تغییرات احشاء داخلی و تغییرات سلول‌های خونی خود را نشان می‌دهد. شایع‌ترین علت بروز این بیماری، حساسیت‌های دارویی به داروهای ضد تشنج و آنتی بیوتیک‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

ترانه علیدوستی به این بیماری مبتلا شده است: سندرم درس (DRESS) | این بیماری چقدر خطرناک است و چگونه درمان می‌شود؟ نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار خبر شوکه کننده درباره ترانه علیدوستی | مادر: برایش دعا کنید

این پزشک می‌افزاید: واکنش‌های دارویی با تاخیر ٢ تا ٨ هفته‌ای اتفاق می‌افتد و علایم بالینی ناشی از آن با ضایعات پوستی کهیر مانند و یا شبیه آبله مرغان بروز کند. همچنین ممکن است درگیری مخاط دهان بروز کند؛ اما از آن مهم تر، گرفتاری غدد لنفاوی به شکل گسترده است و درگیری مخاط داخلی بدن نیز ممکن است با علایمی شبیه به هپاتیت حاد بروز کند. مهم‌ترین اقدام در درمان این بیماری، قطع مصرف داروهای مشکوک و استفاده از کورتون‌های سیستمیک و یا سایر داروهای سرکوب سیستم ایمنی است. در موارد خفیف بیماری بهبود یابنده است. تشخیص زودرس بیماری در درمان آن بسیار موثر است. جزئیات را می‌بینید و می‌شنوید.

کد خبر 847602 برچسب‌ها خبر مهم چهره‌های مشهور بیماری - بیمارستان ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد