Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@05:32:28 GMT

پیش بازی یونایتد - آرسنال

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۷۴۳۸

پیش بازی یونایتد - آرسنال

یونایتد و آرسنال، حساس ترین دیدار امروز را در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر برگزار خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها باید کاملا آماده باشند، اگر که می‌خواهند امتیازی از الدترافورد کسب کنند.

 

اخبار تیم‌ها

آرسنال مصدومین زیادی برای این بازی دارد و همچنین قصد دارد به بازیکنان خود برای دیدار لیگ اروپا که تمرکز اصلی آنهاست استراحت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد الننی و هنریک مخیتاریان به طور حتم به این بازی نخواهند رسید و سانتی کازورلا ، مسوت اوزیل، جک ویلشر و آرون رمزی نیز همگی از مصدومیت‌های جزئی که داشتند ریکاوری کرده اند و بعید نیست که امروز نیز استراحت داده شوند. یونایتد از لحاظ مصدومیت در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تنها سرخیو رومرو قادر به همراهی این تیم نیست.

 

 

 

 

فرم اخیر

اعلام جدایی ونگر در پایان فصل هنوز تاثیری که همه انتظار داشتند را روی تیم نداشته است. هر چند آنها وستهام را 4-1 شکست دادند ولی نتیجه بار دیگر یک نمایش نه چندان خوب از آرسنال را پوشش داد. تساوی 1-1 مقابل اتلتیکو نیز با خوش شانسی همراه بود.  در ابتدا اتلتیکو 10 نفره شد و این موضوع خیلی به آرسنال کمک کرد. سپس به گل رسیدند و در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردند.

آرسنال در رده ششم جدول باقی مانده و این احتمال که برنلی به آنها برسد، خیلی بیشتر از آن است که آنها به چلسی رده پنجمی برسند. آرسنال در دیدارهای خارج از خانه در سال جدید میلادی حتی 1 امتیاز یز کسب نکرده و از 16 بازی خارج از خانه اش، 9 شکست متحمل شده است. یونایتد اما در خانه آمار خوبی دارد و 13 پیروزی و تنها 2 شکست در 17 بازی به ثبت رسانده است. هر چند که یونایتد در 8 بازی از 10 بازی اخیرش به پیروزی رسیده ولی دو شکست مقابل سویا و وست بروم به ثبت رسانده است.

 

دیدارهای پیشین

الدترافورد شاهد بدترین روزهای ونگر در فوتبال انگلیس بوده است. شکست 8-2 در آگوست 2011، شکست 6-1 در فوریه 2001 . آرسنال در سال 2015 در الدترافورد موفق شد یونایتد را شکست دهد، دیداری که دنی ولبک انتقام گرفت ولی آنها از سال 2006 موفق نشده اند یونایتد را در دیدارهای لیگ در خانه شکست دهند.

دیدار رفت دو تیم در امیریتس مثل یک پازل بود. آرسنال دو گل به یونایتد هدیه داد و عقب افتاد و در جریان بازی، 33 شوت به سمت دروازه یونایتد زد که رکورد لیگ برتر شکسته شد. درخشش فوق العاده دخیا و تاکتیک اتخاذی مورینیو در این بازی، باعث شد با وجود اخراج پوگبا، یونایتد 3-1 7یروز شود. ونگر تنها در دو بازی از 18 بازی اش با مورینیو او را شکست داده است. کامیونیتی شیلد 2015، جایی که آرسنال چلسی را شکست دهد و پیروزی فصل گذشته در لیگ که آرسنال 2-0 یونایتد را برد.

 

 

 

ترکیب

استفاده از سه مدافع به نظر خیلی وقت است که از تفکرات ونگر خارج شده و مطمئنا سرمربی فرانسوی از سیستم 1-3-2-4 یا 3-3-4 استفاده خواهد کرد. در آن سو نگرش مورینیو هم اینگونه است که سیستم 3-3-4 بهترین راه حل برای مشکلات یونایتد است. پل پوگبا که به تازگی هماهنگی خوبی با الکسیس سانچس پیدا کرده، نقش پررنگی در این ترکیب دارد و تمامی تفکراتی که مورینیو به دنبال آنهاسا از جمله دریبل  زدن و پاس دادن را به خوبی انجام می‌دهد. این یعنی وظیفه سنگینی به دوش هکتور بیرین خواهد بود که سانچس را رو به عقب حرکت دهد و او را مجبور به دفاع کند.

 

رویکرد

شخصیت تیم آرسنال باعث شده تا این تیم روندی پرفراز و نشیب را طی کند.

برای مثال، وقتی آنها هدفی مشخص دارند و در پی چیزی هستند، تیم بسیار خوبی خواهند شد، مثل امسال که آث میلان را شکست دادند یا تاتنهام را در خانه بردند یا حتی دیدار رفت با یونایتد. ولی معمولا آنها بی توجه و حواس پرت پیش می‌روند. آیا جدایی ونگر و جوی که در تیم ایجاد شده، می‌تواند این مشکل را در آرسنال حل کند؟ شاید، هر چند که تقابل های پیشین نشان داده یونایتد در الدترافورد رقیب دشواری است.

 

 

 

 

خط حمله آرسنال

با بازگشت اوبامیانگ، به نظر می‌رسد که او در سمت چپ خط حمله و لاکازت در وسط به میدان خواهند رفت. وقتی مهاجم اهل گابن به آرسنال پیوست، این موضوع مطرح شده بود که آیا ونگر از هر دو استفاده خواهد کرد یا نه ولی در 139 دقیقه که این دو از فوریه با هم در زمین بوده اند، 6 گل و 2 پاس گل به ثبت رسانده اند. هر دو سریعند و توانایی گلزنی دارند ولی ممکن است فشار بر روی خط دفاع یونایتد کمی بیشتر باشد

 

پیش بینی

با توجه به آمار خارج از خانه آرسنال و آمار ونگر مقابل مورینیو و همچنین عملکرد اخیر دو تیم، خیلی دشوار است که پیش بینی به جز یک پیروزی خانگی آسان برای یونایتد داشت.

آرسنال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر با برتری ۲ بر صفر شاگردان ساکت الهامی خاتمه یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که دیدار این دو تیم با نتیجه 2 بر صفر به سود نساجی خاتمه یافت.

در این دیدار ربیعی ذوب‌آهن را با ترکیب پارسا جعفری، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدحسین اسلامی، سعید کریمی، فردین یوسفی، محمد‌جواد محمدی، ارشیا سرشوق، محسن آذرباد، کمال کامیابی‌نیا و علی مصلح به میدان فرستاده است.

دقیقه 4 شوت از راه دور منصور باقری وارد دروازه ذوب‌آهن شد.

دقیقه 19 حمله ذوب آهن با واکنش دروازه‌بان نساجی به کرنر تبدیل شد.

دقیقه 25 امیرحسام دلیری به دلیل انجام خطا با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 37 روی یک ارسال درون محوطه جریمه ذوب‌آهن و ضربه سر امیرحسام دلیری دروازه ذوبی‌ها برای بار دوم باز شد.

دقیقه 43 شوت محمد‌جواد محمدی از کنار دروازه بیرون رفت.

در پایان وقت قانونی نیمه اول 3 دقیقه وقت اضافه توسط داور اعلام شد.

در پایان نیمه‌اول نساجی با برتری 2 گله به رختکن رفت.

واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلندپیروزی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی

 

دقیقه 54 ارسال آذر‌باد روی دروازه نساجی با خروج بولی دفع شد.

دقیقه 58 محمد‌رضا عباسی ارسال بلندی را روی دروازه ذوب انجام داد که با دخالت مدافعین توپ دور شد.

دقیقه 79 شوت پویا مختاری از روی ضربه ایستگاهی با واکنش بولی به کرنر رفت.

دقیقه 80 تک به تک محمد‌رضا آزادی با ایستادگی کریمی به کرنر رفت.

دقیقه 89 شوت محمد‌رضا آزادی به سمت دروازه ذوب‌آهن با دفع پارسا جعفری دور شد.

داور بازی در پایان وقت‌های قانونی 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و تلاش‌های دو تیم در این دقایق نیز حاصلی در بر نداشت و در نهایت این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود نساجی خاتمه یافت‌.

انتهای پیام/174

دیگر خبرها

  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم