Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@17:39:50 GMT

حمایت از کارآفرینان با ارایه تسهیلات بانکی

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۸۱۳۹

حمایت از کارآفرینان با ارایه تسهیلات بانکی

تیران و کرون-رییس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: برخی از جوانان عضو سازمان های مردم نهاد شهرستان موفق به ایجاد کارآفرینی اجتماعی و اقتصادی شده اند که حمایت از آن ها با ارایه تسهیلات بانکی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مهدی مرادی، در نشست تجلیل از برترین های سازمان های مردم نهاد جوانان این شهرستان گفت: تشکیل سازمان های مردم نهاد و افزایش کمی این تشکل های طی سال های گذشته منجر به رشد مشارکت اجتماعی این قشر در جامعه برای رفع مشکلات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان تیران و کرون با تشکیل ۱۰ سازمان مردم نهاد جوان که اعتبارنامه پنج سمن تاکنون صادر و مابقی در حال انجام مراحل اداری است زمینه ساز فعالیت و مشارکت بیش از ۵۰۰ جوان را برای فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه فراهم کرده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون ادامه داد: برخی از جوانان عضو سازمان های مردم نهاد شهرستان موفق به ایجاد کارآفرینی اجتماعی و اقتصادی شده اند که حمایت از آن ها با ارایه تسهیلات بانکی انجام می شود.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته ۳۶۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی توسط سازمان های مردم نهاد جوانان تیران و کرون اجرا شده است، اظهار کرد: این برنامه ها شامل پایگاه اوقات فراغت، همایش و برنامه های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، افزایش نشاط اجتماعی، گردشگری، کمک به دانش آموزان نیازمند، برپایی نمایشگاه و بازارچه و مسابقات فرهنگی و ورزشی است.

مرادی نظم در تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تیران و کرون را در پیشبرد اهداف حوزه جوانان و ایجاد هم افزایی برای رفع مشکلات اجتماعی موثر خواند و یادآورشد: اجرای مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان منجر به انجام طرح و برنامه هایی برای کاهش دغدغه های حوزه جوانان و تامین نیازهای آنان شده است.

وی اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد این شهرستان از جمله کانون نسل جوان فردا در سطح استان اصفهان فعالیت گسترده ای داشته اند.

به گزارش ایمنا، در این آیین از جوانان فعال در حوزه مشارکت اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی تجلیل شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کریم علی‌نژاد، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرستان خوی اظهار کرد: شوراها از ارکان مردم سالاری دینی و حاصل خون شهدا هستند.

وی افزود: مدیریت شهرها و روستاها به عهده شوراهاست که نمایندگان مردم هستند و در خصوص مصالح شهر و روستا تصمیم می‌گیرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اشاره به تسهیلات بانکی برای احداث و تعمیر و نوسازی منازل روستایی، گفت: در روستاها برای منازلی که نیاز به تعمیر یا بازسازی دارند از طرف بنیاد مسکن و بانک‌ها تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است و ما آماده هرگونه همکاری در راستای دریافت این تسهیلات توسط روستاییان عزیز هستیم.

علی‌نژاد نسبت به تصرف منابع طبیعی توسط عده‌ای هشدار داد و خاطرنشان کرد: منابع و مراتع از آن همه مردم هستند و شوراها دقت کنند که این منابع توسط برخی اشخاص مورد تصرف غیرقانونی قرار نگیرند.

کد خبر 748403

دیگر خبرها

  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است