Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رقابتهاي وزنه برداري قهرماني نوجوانان و جوانان، پسر و دختر آسيا، امروز (يکشنبه 9 ارديبهشت ماه) با حضور 4 ملي پوش کشورمان در اين رقابتها ادامه پيدا مي کند.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون وزنه برداري، امروز (يکشنبه 9 ارديبهشت ماه) در هفتمين روز از رقابتهاي وزنه برداري قهرماني نوجوانان و جوانان آسيا به ميزباني اورگنج ازبکستان، 4ملي پوش پسر و دختر کشورمان در اوزان (94 و 75+ کيلوگرم) اين مسابقات روي تخته مي روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برهمين اساس ابتدا رقابت وزنه برداران گروه B دسته 94 کيلوگرم، ساعت 9:30 دقيقه صبح به وقت تهران، با حضور پوريا اسکندرزاده عضو تيم ملي نوجوانان برگزار مي شود. وي در اين گروه با رکورد ورودي 290 کيلوگرم در صدر قرار دارد.
سپس از ساعت 15:30 بعدازظهر رقابت شرکت کنندگان گروه A دسته 94 کيلوگرم با حضور امير رضا عسگري دون و رسول معتمدي دو ملي پوش رده هاي سني نوجوانان و جوانان ايران در مسابقات پيگيري مي شود.
عسگري دون با رکورد ورودي مجموع 320 کيلوگرم شانس نخست کسب مدال طلاي قهرماني نوجوانان آسياست. البته وزنه برداران ازبکستان با رکورد ورودي 315 کيلوگرم و تايپه با رکورد ورودي 310 کيلوگرم با وي رقابت مي کنند.
معتمدي نيز با رکورد ورودي مجموع 350 کيلوگرم با "ابراهيم فارس" از قطر با رکورد ورودي 370 کيلوگرم رقابت خواهد داشت.
همچنين در آخرين رقابت امروز (يکشنبه 9 ارديبهشت ماه) از ساعت 18:30 دقيقه به وقت تهران، سيد نرگس ميرزکي ملي پوش دختر کشورمان در وزن 75+ کيلوگرم رده سني نوجوانان با 7 وزنه بردار ديگر در گروه A مسابقه مي دهد. وي با رکورد ورودي 82 کيلوگرم با ديگر حريفان خود به رقابت مي پردازد. در اين وزن "سوبين پارک" از کره جنوبي با رکورد ورودي 218 کيلوگرم مدعي کسب مدال طلاي نوجوانان دختر آسياست.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در این دور ازمسابقات در اردوی تیم ملی این دوره ار مسابقات حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.
سلیمی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.


دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد