Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@14:01:21 GMT

بازیگر مرد مورچه‌ای به فیلم آنجلینا جولی پیوست+عکس

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۸۳۹۰

بازیگر مرد مورچه‌ای به فیلم آنجلینا جولی پیوست+عکس

رکنا: "میشل پریفر" بازیگر مطرح سینمای هالیوود که این روزها فیلمبرداری فیلم "مرد مورچه‌ای 2" را پشت سر گذاشته به فیلم "مالیفیسنت 2" پیوست.

"میشل پریفر" بازیگر Actor مطرح سینمای هالیوود که این روزها فیلمبرداری فیلم "مرد مورچه‌ای 2" را پشت سر گذاشته به فیلم "مالیفیسنت 2" پیوست.

مالیفیسنت ادامه ای بر نسخه اول این فیلم با بازی "آنجلینا جولی" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بعد از بازی در این فیلم و بعد از جدایی از برد پیت قرار شد تا از بازیگری خداحافظی کند اما این تصمیم خیلی دوام نیاورد و وی هم اکنون مشغول بازی در دو فیلم است.

"جاشیم رونینگ" کارگردان فیلم سینمایی Movie "دزدان دریایی کارائیب 5" کارگردانی نسخه دوم فیلم سینمایی "مالیفیسنت" را بر عهده گرفت.

شیطان یا پلید(Maleficent) دختری است که در یک خلنگ زار گسترده و زیبا به همراه پری‌ها و موجوداتی عجیب زندگی می‌کند. خلنگ زاری که در مجاورت قلمرو انسان هاست. وی دارای قلبی پاک و مهربان است.

روزی نگهبانهای خلنگ زار به او خبر می‌دهند که دزدی theft کوچک جواهری را از دریاچه دزدیده و آن را پس نمی‌دهد. مالیفیسنت پیش دزد The Thief یا همان اِستِفن می‌رود و با زبانی نرم او را رام کرده و با او دوست می‌شود و به دوستی او هم اطمینان پیدا می‌کند زیرا زمانی که استفن با مالیفیسنت دست می‌دهد و به علت حساسیت مالیفیسنت به فلز (حلقهٔ دست استفن) دست مالیفیسنت می‌سوزد.

استفن بسیار ناراحت شده و بلافاصله، با اینکه کودک فقیری هم بود، تنها جواهرش یعنی انگشتر خویش را به آب دریاچه می‌اندازد. در آن روز استفن به مالیفیسنت گفت که مادر و پدرش مرده‌اند و خود وی نیز بسیار فقیر بوده و در انبار غله زندگی می‌کند اما علاقه ای فراوان به پادشاه شدن و زندگی در قصر دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران بازیگر Actor فیلم فیلم سینمایی Movie دزدی theft دزد The Thief آنجلینا جولی مورچه عکس مرد فیلم عکس ایران فیلم حوادث تهران اخبار تهران قربانی پرونده تهران کودک جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر مطرح تایتانیک درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، «برنارد هیل» بازیگر انگلستانی که بیشتر برای بازی در فیلم «ارباب حلقه‌ها» و «تایتانیک» شناخته می‌شود در سن ۷۹ سالگی درگذشت. «ددلاین» نوشت، «لو کولسون» مدیر برنامه‌های او خبر درگذشت «هیل» در صبح روز یکشنبه را تایید کرده است. علت درگذشت این بازیگر اعلام نشده است.

«برنارد هیل» در فیلم «تایتانیک» برنده اسکار ۱۹۹۷ در نقش کاپیتان «ادوارد اسمیت» و در «ارباب حلقه‌ها» در نقش پادشاه «تئودون» ظاهر شده بود. از دیگر نقش‌های مهم او به حضور در مجموعه تلویزیونی «کلودیوس» در سال ۱۹۷۶، ‌ «گاندی» در سال ۱۹۹۹ و «رؤیای شب نیمه تابستان» (۱۹۹۹) می‌توان اشاره کرد.

این بازیگر اهل «منچستر» در خانواده‌ای از معدنچیان زغال سنگ متولد شد. او پیش از بازی در فیلم‌هایی که میلیاردها دلار در سراسر جهان به فروش رساندند، حرفه‌ متفاوتی را تجربه کرده بود و با بازی در درام‌های کوچک واقع‌گرایانه به شهرت رسید.

کد خبر 849589 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون جهان

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • عکس ماکرو از حشره اجتماعی با سابقه‌ای 130 میلیون ساله
  • «برنارد هیل» درگذشت
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • بازیگر مطرح تایتانیک درگذشت
  • برنارد هیل درگذشت
  • «برنارد هیل»، شاه «تئودون» ارباب حلقه ها درگذشت
  • درگذشت بازیگر «تایتانیک» و «ارباب حلقه‌ها» در ۷۹ سالگی
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت