Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:37:38 GMT

آخرین فرصت انصاری فرد برای آقای گلی یونان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۸۶۹۳

آخرین فرصت انصاری فرد برای آقای گلی یونان

رقابت های سوپرلیگ یونان امروز در شرایطی هفته بیست و نهم خود را پشت سر می گذارد که المپیاکوس آخرین تلاش ها برای رسیدن به سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان را انجام می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، AEK بعد از 24 سال هفته قبل با مسعود شجاعی جشن قهرمانی زودهنگام خود را برپا کرد تا به سلطه چندین ساله المپیاکوس در این رقابت ها پایان بدهد، اتفاقی تلخ برای یاران انصاری فرد و حاج صفی تا لژیونرهای ایرانی شاغل در یونان روزهای متفاوتی را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این اتفاق حالا دو هفته پایانی رقابت ها تحت الشعاع نتایج مدعیان کسب دومین سهمیه عود به پلی آف لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد به خصوص جنگ المپیاکوس با پائوک که در جدول با اختلاف 4 امتیازی در حال امتحان شانس خود برای رسیدن به این سهمیه ارزشمند هستند. در شرایطی که طبق قرعه امروز پائوک باید به مصاف پاناتینایکوس برود تا آزمون سختی پیش رو داشته باشد المپیاکوس با ستاره های ایرانی خود مقابل پاناتیلایکوس رده هفتمی صف آرایی خواهد کرد.


این بازی در خانه المپیاکوس برگزار می شود و رسانه های امروز آتن با انتشار تصاویری از کریم انصاری فرد روی جلد خود از آقای گل ایرانی حال حاضر رقابت ها به عنوان مهره ای تعیین کننده نام بردند. کریم که رقابت نفسگیری در راه آقای گلی با پروویچ مهاجم پائوک دارد هفته قبل بهترین فرصت برای سبقت از این بازیکن را در مصاف با زانتی از دست داد تا تصاویر حسرت های مهاجم ایرانی به سوژه ای جذاب برای رسانه ها تبدیل شود.


حضور احتمالی کارلوس کی روش در این بازی و تماشای عملکرد دو ستاره ایرانی می تواند بر جذابیت های مصاف بیافزاید به خصوص که سرمربی تیم ملی این روزها به دقت عملکرد شاگردان لژیونر خود را زیر نظر دارد تا برای جام جهانی آماده باشند. نکته دیگر این که سایت Gazetta یونان امروز در تحلیلی پیرامون خط حمله المپیاکوس مدعی شد حضور کریم انصاری فرد و سایر مهاجمان سرشناس در خط حمله سرخ و سفیدها باعث شد تا آنها خط آتش ویرانگری داشته باشند و با 59 گل زده بالاتر از AEK و پائوک بایستند اما مدافعان و ضعف های آنها تمام رشته های این تیم را پنبه کرد.

 

یونان کریم انصاری فرد المپیاکوس

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه

نیم صفحه نخست روزنامه‌های استان کرمان، مورخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با عناوین مختلف مشاهده می‌کنید:

روزنامه کرمان امروز با تیتر "بافت تاریخی کرمان؛ خالی از طر ح‌های خلاقانه! " در گزارشی بر لزوم استفاده از طرح‌های کارشناسانه و آینده نگرانه برای بازسازی بافت تاریخی کرمان تأکیده کرده است.

روزنامه کاغذ وطن نیز با تیتر "دوئل فرصت‌های شغلی در برابر بیگانگان"به بیان سخنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان پرداخته و از زبان وی اعلام کرده به ازای هر فرد بیکار در استان، سه فرصت شغلی وجود دارد که توسط اتباع بیگانه پر شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی