Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@22:14:02 GMT

دپوی بیش از 2 میلیارد کالای قاچاق در بندرلنگه

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۹۹۴۶۶

دپوی بیش از 2 میلیارد کالای قاچاق در بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان سرهنگ "محمود حافظی" ، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه باقاچاق کالا وارز و درپی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در بندر معلم اقدام به دپوی کالای قاچاق کرده پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وی افزود:مأموران با انجام اقدامات پلیسی محل را شناسایی و در بازرسی از آن 619 هزار و 600 نخ انواع سیگار ، هزار و 394 پاکت تنباکو میوه ای و ۷۰۰قوطی انواع قرص و پودر نیروزا خارجی قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حافظی با اشاره به اینکه ارزش کالای های قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان 2 میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است،تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر ، 2 دستگاه خودرو توقیف و محموله مکشوفه به پلیس مبارزه با کالای قاچاق انتقال داده شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیگار فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق معلم هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد