Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه( ۱۲، اردیبهشت ماه)، عرضه محصولات پتروشیمی طی هفته مذکور با تغییراتی مواجه شده است.


به نقل از  بورس کالا ؛ براساس اعلام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس کالای ایران، عرضه محصولات شیمیایی و پلیمری مشمول بهین یاب روز دوشنبه (۱۰، اردیبهشت ماه )و عرضه محصولات پلیمری مشمول بهین یاب در روز سه شنبه( ۱۱، اردیبهشت ماه) انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۹۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، با توجه به درج و برگزاری جلسات معارفه چندین نماد در روزهای پایانی سال گذشته تاکنون عرضه اولیه ای در سال جدید انجام نگرفته است و دلیل این موضوع هم این بود که در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ قادر معصومی خانقاه مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) از لغو عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی خبر داد تا اینکه امروز محمود گودرزی، مدیر عامل شرکت بورس در نشست خبری معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران و مدیران عامل بورس و فرابورس بیان کرد که به محض اینکه شرایط بازار مهیا و ارزش معاملات معقول باشد، عرضه اولیه ها از سر گرفته می شود, همچنین معصومی خانقاه در گفتگو با نبض بورس اظهار نمودند : احتمال بازگشت عرصه اولیه ها از اردیبهشت یا نهایت اوایل خرداد وجود دارد . ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izu

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا