Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@10:13:06 GMT

بازسازی دیوار چین با استفاده از پهپادها

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۰۴۰۵

بازسازی دیوار چین با استفاده از پهپادها

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از اسین ایج، پهپادهای اینتل طی ماه های آینده بر فراز دیوار چین به پرواز در می آیند و از این طریق اطلاعات زیادی در مورد جنبه های مختلف ساختار این دیوار جمع آوری می شود. در حال حاضر برخی نواحی این سازه تاریخی کاملا غیرقابل دسترس است و تنها با استفاده از پهپاد می توان آن را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیوار چین که سابقه احداث آن به ۳۰۰ سال قبل از میلاد مسیح بازمی گردد در گذر زمان آسیب های زیادی دیده و نیاز به بازسازی دارد. پهپادهای Falcon ۸+ که از هوش مصنوعی بالایی برخوردارند، در اولین گام نقشه کاملی از بخشی از این دیوار موسوم به Jiankou که دسترسی به آن برای تعمیر بسیار دشوار است را تهیه خواهند کرد.

پهپادهای اینتل ابتدا از بخش Jiankou تصویربرداری هوایی خواهند کرد و از این عکس ها برای تهیه تصاویر سه بعدی استفاده می شود. سپس هوش مصنوعی شرکت اینتل با بررسی این تصاویر نقاطی که نیاز به تعمیر فوری دارند را شناسایی و مشخص می کند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه "چلو مرغ بانکوکی" به روش آشپز تایلندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم) طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم) طرز تهیه پنیر با ۲ لیتر شیر ، زنجبیل و لیموترش (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه "چلو مرغ بانکوکی" به روش آشپز تایلندی (فیلم)
  • مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!
  • از اسرائیل خواسته‌ایم برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد
  • پهپاد کشاورزی ایرانی مورد توجه بازدیدکنندگان خارجی ایران اکسپو
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل چه بود؟
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند